Shopaholics

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Boommm, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Boomm wat heb je heerlijk geshopt, dat onderste jurkje is zoo leuk!
    @Lilaa hele mooie tassen, jij hebt goede smaak :)
    @LA85 leuke kleertjes, ik vind overhemden zo stoer staan bij jongens, zeker als ze zo klein zijn

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

La85. Wat een stoere kleertjes! Ik hoop stiekem op een jongetje zodat ik ook overhemden etc kan kopen!

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    Leuk, weer een shoptopic. :) Is voor mij al een hele tijd geleden dat ik er in mee schreef. :) Ik heb geloof ik wel een beetje een andere smaak dan de meesten hier, maar afwisseling is ook leuk, toch? ;) Ik shop vooral veel voor de kinderen. Nu vooral aan het 'sale-shoppen' voor volgende zomer, want voor nu hebben ze echt (meer) dan genoeg.

Afgelopen week vier jurkjes voor de jongste gekocht. Kan niet van allemaal een plaatje vinden, maar oa deze twee. Die van Noppies vind ik in het echt véél leuker dan op de foto.

4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.873
    113
    En deze, maar dan in het groen. En nog een roze jurkje van Kidz Art.

5. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Boommm wat een leuke dingen, dat truitje met de stippen vind ik erg schattig.

En LA85: wat een stoere broek!

6. Boommm

Boommm Niet meer actief

Niekerkris. Herken je nog van het oude topic geloof ik. Vind t jurkje met de felle kleuren heel gaaf!

Pepijn . Thanks! :D Truitje is van de H&M

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Boomm: Dankjewel.. nog even geduld.. misschien is het dit keer ook wel een jongetje.. heb je zelf een voorgevoel (meisje/jongen)?
    @Pepijn: thx :) echt al een najaarskleur hè
    @Alizee: ik heb althans getwijfeld of ik de blouse wel zou houden.. toen ik hem binnen kreeg heb ik zoontje laten passen en ik vind de neklijn een beetje raar (nog steeds ja). Niet goed te zien op de foto maar het loopt een beetje rond zeg maar. Ik hou 'm wel, en denk dat ik dan het bovenste gedeelte omvouw naar buiten als het ware.

't Is rustig hier ;) Binnenkort is de vakantietijd alweer ten einde en zal het wel wat drukker worden zeker (met al die herfst aankoopjes :D )

8. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Wat een leuke dingen zie ik voorbij komen! Zowel voor de kleintjes als de groten :D.

@ NiekeKris: Ik vind het rechter zwart-witte jurkje erg leuk. Ik houd van zulke eenvoudige modellen.

9. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Voor dochter heb ik nu dit geshopt:

Collage A..jpg

10. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

En voor zoontje onderstaande, alsmede een paar longsleeves waarvan ik zo snel geen plaatje kon vinden:

collage T..jpg

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

La85. Nee haha helemaal geen voorgevoel. Qua zwangerschap lijkt het op die van de jongste. Maar de zwangerschap tussen M en N verschilden zo erg, en dat waren ook allebei meisjes.. Geen idee dus. Maar nog een paar weekjes wachten en dan weten we het :D
    Haha heb stiekem ook al zoveel zin om herfst kleertjes te kopen!

Sunbeam. Wat een leuke dingen heb je voor je dochter gekocht. Vooral die lange geruite blouse, leuk op een legging met laarsjes!

12. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Zucht...alles, op de maillots na, moet ik terugsturen naar de Zara, want te klein. Vooral die laarsjes :$. Maat 28/29, maar echt ieniemini, dus die ga ik maar omruilen voor 2 maten groter. Het jurkje en blousje zijn nu precies pas, dus die ruil ik ook om voor een maatje groter...

13. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Hee Shopaholics, ik heb jullie advies nodig! Mag dat? :)

Mijn beste vrienden gaan trouwen over 4 weken. Ik heb nog geen jurk, omdat ik vanwege de zwangerschap niet te vroeg op zoek wilde gaan, maar moet er nu toch echt aan geloven. Ik koop normaal gesproken op ASOS voor dit soort gelegenheden, maar bij maternity vind ik er nu maar weinig leuks tussen staan. Ik heb maat 34-36 en ben klein. Hebben jullie aanraders qua merken?

Ik wil er natuurlijk wel fantastisch uitzien, want vind dit toch wel een heel bijzondere situatie. Ik ben ook getuige. Iemand een tip waar ik moet zoeken? :)

14. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat leuk! En heel bijzonder dat je getuige mag zijn!! Wat voor stijl heb je qua kleding? Dan kan ik iets gerichter zoeken, haha.
    Lastig, ik slaag zelf ook altijd wel bij asos. Favoriet is lipsy, sommige jurkjes kon ik tot 30 weken nog wel aan omdat ze op de goede plek wijd uit liepen of mee rekten. Misschien daar kijken?

Deze vond ik ook leuk;
    LANGE MOUWEN KORTE ZWANGERSCHAPSJURK - Mama.licious

15. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ja, ik vind het ook heel bijzonder. Het is de eerste keer dat ik getuige ben, dus vind het allemaal prachtig haha.

Mijn kledingstijl valt het best te omschrijven als casual/sportief/minimalistisch. Ik houd van simpel, geen kant, geen ruches, geen glanzende stoffen etc. En helaas houd ik van zwart, maar mag van mezelf echt geen zwarte jurk kopen voor de bruiloft.

Wat ik mooi vind, maar het om verschillende reden niet wordt:

Ik ben al verder gaan kijken dan Asos, maar kom dan toch al gauw op jurkjes terecht die voor mij te tuttig zijn.

16. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ik snap nog steeds niet hoe ik een foto gewoon IN het bericht zelf krijg;)

17. Boommm

Boommm Niet meer actief

18. Pepijnn

Pepijnn Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.835
    368
    83
    Vrouw
    Ja, die had ik ook al gevonden, maar is helaas wat te tuttig voor mij. Ik zou me in die jurkjes met strikjes en kant heel opgelaten voelen, voelt niet als mij.

Ik ga een topic openen in de lounge, wie weet dat iemand een fantastische tip heeft :)

19. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Heb je iets gevonden Pepijn?

Deze voor mijn zoontje besteld :)

20. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wat een stoere schoentjes! Welke schoenmaat heeft hij nu? Zie nu dat onze kindjes ongeveer ven oud zijn, leuk!

Deel Deze Pagina