Dankje Hij heeft nu maatje 23. En jouw oudste? Zijn voeten groeien opeens vrij snel lijkt het. Ik denk dat hij half november 24 nodig zal hebben.
Wat een leuke sjaaltjes LiLaa! Pfff, ik kan echt nergens leuke kleren voor mijn dochter vinden. Ik ben misschien ook nog een beetje vroeg...
Leuk dat er weer eens een shop topic is, ik heb een tijd geleden altijd meegeschreven. Ik koop veel voor mezelf; supertrash, liu jo, Nikkie, cambio (en dat soort merken) Voor de kinderen ben ik fan van: Z8, dress like flo, ninni vi, Le chic en dat soort merken. Ik hoop dat hier nog meer mama's zijn met een lichte shop verslaving waar ik inspiratie kan opdoen Voor de winter heb ik vooral al veel Z8 geshopt en wat Flo en Le chic
Ik vind veel kleren zo, ik weet niet, onorigineel. Ik kan ook weinig leuks vinden voor mijn dochter. Z8 enzo houd ik allemaal niet van. Ik houd van losse blousjes en jurkjes, zoals ze bij bijv. de Zara vaak hebben, maar zie vooral veel lichte kleuren en dat is echt een slecht idee voor mijn dochter, dat is zo'n knoeierd. Bovendien vind ik veel ook duur. Ik vind 30,-- voor een jurkje echt de max. Ik zag wel een paar leuke rokjes in de sale bij 4FF, dus misschien dat ik die in ieder geval bestel.
Nee haha is nog normale kleding. Heb tot dusver geen buik, en mocht die wel snel komen is de kleding vast voor na de zwangerschap. Vond het te leuk om niet te bestellen. En dankjewel!