Ik koop veel kleding bij Jola, daar hebben ze Just small en dat vind ik een geweldig merk. Verder slaag ik bij andere winkels ook nog best regelmatig hoor. Maar ik vind wel dat er inderdaad vana maat 92 meer keuze is.
Mijn zoontje heeft nu ook 86 en vind het nog meevallen heb best veel leuke dingen.. Kan natuurlijk smaak zijn heb veel van noppies, name it, lief en z8
Had ik maar wat meer moeite met leuke dingen vinden Kast hangt hier veel te vol met oa: Imps & Elfs We (maat 92 valt heel klein) Little Feet/Moodstreet Lief! Z8 Noppies 717 (maat 92 valt heel klein) Mexx
Jola is idd leuk en betaalbaar. Ze verkopen daar just small voor de jongens. Via tuunte kun je het online zien en bestellen. Verder hier ook veel Hema en toch ook wibra. Leuke winter collectie dit jaar daar. Hm ook wel.
Thnx voor de tips meiden!! Er zitten echt dingen bij waar ik nog nooit van heb gehoord, maar ziet er echt wel leuk uit!!! Jullie zijn weer toppers
Ik verkoop zelf Dirkje kleding in mijn webwinkel en vind zelf eigenlijk dat ze tot maat 86 best nog wel leuke en stoere dingetjes hebben! Maar het moet wel net je smaak zijn natuurlijk! Je bent nu iig ook leuk geslaagd!