Dochter wil kleding van Stradivarius, blijkbaar is dat helemaal hip haha. Maar nu dacht ik zeker te weten dat er een winkel in Antwerpen Meir zit, daar gaan we volgende week shoppen. Maar op internet kan ik er niks over vinden. Weet iemand of Stradivarius in de Meir zit? Anders gaan we naar Wijnegem, maar dat vind ik verder niet zo leuk.
Volgens hun eigen site niet, en ik kan het me ook niet herinneren. Verder is de Meir voor een tienermeisje een hele leuke winkelstraat, met bijna alle grote ketens wel zo'n beetje bij elkaar, en de Inno natuurlijk. En ondertussen ook nog genoeg te zien zoals de Stadsfeestzaal en de Chocolate Line. En je kan een hoop winkeltjes in een wat ander budget kijken in de omgeving.
Toch kan ze er niet vaak slagen, maar ze is ook best moeilijk wat kleding betreft. En sinds een paar weken een compleet andere smaak (brugklasser), dus dat wordt weer zoeken naar een nieuwe stijl .
Dan heb ik het helemaal mis. In mijn hoofd zit hij er gewoon al ben ik er nog nooit geweest, dus hoe ik daar dan bij kom .
Andere vraag als dat mag Hoe valt dat merk Stradivarius? Zag een ander meisje die daar een broek van aan had en al even op de site gekeken. Ze hebben een teen afdeling klopt dit? Ik heb een kleintje (146 cm ) zou haar dit al passen? Meiden uit haar klas shoppen al lekker maar mama ik ga niet mee, ik moet nog steeds bij de kinderafdeling, dat ga ik echt niet met hun doen.... tja ik begrijp je
Geen idee hoe het valt. Mijn oudste dochter koopt er weleens broeken en die vallen mooi op maat. Ik verwacht dat dit bij de jeugd ook wel zo is.
Onze jongste draagt bovenkleding van Stradivarius. Ze is 150cm en erg smal (ondergewicht). Gewoon maat XS. Broeken nog niet geprobeerd, maar ik verwacht dat em dat voorlopig niet gaat worden
In Wijnegem zit er eentje. Je kan in Wijnegem gratis parkeren, daar gaan naar de Stradivarius gaan, de tram nemen tot aan de Meir en daar verder shoppen. 2 vliegen in 1 klap