shoppen in antwerpen ...

Discussie in 'De lounge' gestart door marloes22, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Hoe oud is hij?
    Kan hij niet mee? Hebben wij met Anne ook gedaan.... En ging pirma

2. auraly

auraly Fanatiek lid

28 apr 2007
    1.217
    9
    38
    antwerpen
    ik woon in antwerpen en het is idd wel leuk shoppen al ben ik het wel een beetje ... gekeken :D

maar voor een dagje uit zeker de moeite waard, ik wilde alleen maar eventjes zeggen dat als je in een doordeweekse dag gaat je wel rekening moet houden dat je in antwerpen zelf in de file kan gaan staan..
    dus kijk goed naar de uren dat je in en uit antwerpen rijd, niet dat je uren vast komt te zitten maar beter voorkomen dan genezen toch ?

antwerpen is leuk , het enige probleem hier is dat het met de wagen een regelrechte ramp is,

3. Joey is net 1 ... :D

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Dan kan je hem toch gezellig mee nemen.. Anne is ook net 1 ( ze is van 16 juni) en ging prima. Weet wel een mooie hotel hoor in antwepren

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja ik ben er paar x geweest en ga 4/5/6 augustus lekker weer erheen en slapen in hotel. Je hebt een heel groot centrum daar! Alles bij elkaar en de leukste winkels. Met de auto is het MAKKELIJK te doen hoor, vanaf Flevoland was ik er in een uurtje en 45 minuten en zo druk om te rijden wast niet, ik ging op een woensdag en gelijk vanaf de snelweg neem je afrit Antwerpen Centrum en tis nog geen 5 km vd snelweg af, genoeg parkergarages, 9 euro voor de hele dag, bewaakt en afgesloten en je stapt uit de garage zo midden int centrum. Je kan em wel buiten de stad neerzetten maar dan moet je een eind lopen nog en met allemaal tassen op de terugweg is dat niets en de metro pakken kost weer net zo veel als de hele dag bewaakt parkeren. Ik zal mn auto van zn leven niet onbewaakt ergens neerzetten omdat het gratis is. Maar dat ben ik ;)

SUPERLEUK daar, leuke terrasjes, mooie kerken, heeeeerlijke winkels. Echt heel erg leuk.

Deel Deze Pagina