Een leuk cadeautje!?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Sinds ik zwanger ben krijg ik van een goede vriendin vanalles. Ik mag al haar gebruikte spulletjes hebben/lenen en af en toe stuurt ze echt geweldig lieve cadeautjes via internet naar mij op. Nu wil ik graag iets terug doen en dus iets leuks voor haar kopen en het laten bezorgen. (We wonen 360 km bij elkaar vandaan)
    Ze heeft 2 zoontjes onder de 3 en het zou leuk zijn als ik daar iets leuks voor kan vinden? Heeft iemand leuke ideetjes, leuke webshops!?

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
  3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik vind altijd heel veel leuke dingen op bol.com

Misschien een mooi voorleesboek of een leuke dvd

4. Niet meer actief

Hmm, nou ik zat eigenlijk meer te denken aan iets persoonlijkers. Iets met bijv. de naam van de kids erop ofzoiets? Iets 'aparts'..

5. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ik zou juist iets doen waar ze echt iets aan heeft, bijv. een cadeaubon van haar favoriete kinderkledingwinkel. Met 2 kleintjes gaat dat zo hard!

Ik heb van mijn schoonzus genoeg kleren gekregen om geen maat 50/56 te hoeven kopen, en ik ga haar ook zoiets geven.

6. Niet meer actief

Nou het gaat er niet echt om 'of ze er echt iets aan heeft'. Ik zoek meer gewoon een lief, grappig en persoonlijk cadeautje.

*Het is toch moeilijker dan ik dacht!*

7. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    Heb je niet een mooie foto van haar kinderen?

Misschien dat het een leuk idee is om een foto van haar kids op canvas te laten drukken?

Je staat raar op te kijken als het ineens bij je bezorgd wordt ;)

hoe dan ook succes met bedenken, wel ontzettend lief van haar, en van jou dat je het zo waardeerd dat je toch iets terug wilt doen want dat schijnen veel mensen nog wel eens allemaal voor lief te nemen wat iemand voor een ander doet.

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
  9. Niet meer actief

Heey, dit ziet er inderdaad wel leuk uit! Thnx!

Stuifje: Dat klopt helemaal, ik ben ook zo ontzettend blij dat ze zo met ons meeleeft en zo lief is. Deze zwangerschap kwam voor ons onverwacht maar dankzij haar hebben we er eigenlijk meteen van kunnen genieten! (Ze kwam meteen langs, helemaal blij en met de boodschap dat we ons absoluut geen zorgen moesten maken etc) Dus ik doe héél graag iets voor haar terug.

10. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    hey bosi dat is een leuke site joh, ik heb gelijk voor mezelf een heel leuk geboorteboek gezien die ik ga bestellen. Ben hier vaak genoeg wezen shoppen maar tot heden nog niets kunnen vinden.

Leuk voor jezelf, maar idd zeker ook leuke boeken voor verjaardag,geboorte o.i.d. van iemand.

11. Lara11

Lara11 Niet meer actief

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    ja leuk he!

Ik ben nu even aan het kijken op die flavourites, maar dat lijkt ook leuk. :p

13. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0

Deel Deze Pagina