Hoi, Sinds ik zwanger ben krijg ik van een goede vriendin vanalles. Ik mag al haar gebruikte spulletjes hebben/lenen en af en toe stuurt ze echt geweldig lieve cadeautjes via internet naar mij op. Nu wil ik graag iets terug doen en dus iets leuks voor haar kopen en het laten bezorgen. (We wonen 360 km bij elkaar vandaan) Ze heeft 2 zoontjes onder de 3 en het zou leuk zijn als ik daar iets leuks voor kan vinden? Heeft iemand leuke ideetjes, leuke webshops!?
Hmm, nou ik zat eigenlijk meer te denken aan iets persoonlijkers. Iets met bijv. de naam van de kids erop ofzoiets? Iets 'aparts'..
Ik zou juist iets doen waar ze echt iets aan heeft, bijv. een cadeaubon van haar favoriete kinderkledingwinkel. Met 2 kleintjes gaat dat zo hard! Ik heb van mijn schoonzus genoeg kleren gekregen om geen maat 50/56 te hoeven kopen, en ik ga haar ook zoiets geven.
Nou het gaat er niet echt om 'of ze er echt iets aan heeft'. Ik zoek meer gewoon een lief, grappig en persoonlijk cadeautje. *Het is toch moeilijker dan ik dacht!*
Heb je niet een mooie foto van haar kinderen? Misschien dat het een leuk idee is om een foto van haar kids op canvas te laten drukken? Je staat raar op te kijken als het ineens bij je bezorgd wordt hoe dan ook succes met bedenken, wel ontzettend lief van haar, en van jou dat je het zo waardeerd dat je toch iets terug wilt doen want dat schijnen veel mensen nog wel eens allemaal voor lief te nemen wat iemand voor een ander doet.
Heey, dit ziet er inderdaad wel leuk uit! Thnx! Stuifje: Dat klopt helemaal, ik ben ook zo ontzettend blij dat ze zo met ons meeleeft en zo lief is. Deze zwangerschap kwam voor ons onverwacht maar dankzij haar hebben we er eigenlijk meteen van kunnen genieten! (Ze kwam meteen langs, helemaal blij en met de boodschap dat we ons absoluut geen zorgen moesten maken etc) Dus ik doe héél graag iets voor haar terug.
hey bosi dat is een leuke site joh, ik heb gelijk voor mezelf een heel leuk geboorteboek gezien die ik ga bestellen. Ben hier vaak genoeg wezen shoppen maar tot heden nog niets kunnen vinden. Leuk voor jezelf, maar idd zeker ook leuke boeken voor verjaardag,geboorte o.i.d. van iemand.
heeft ze toevallig een laptop en heb je een leuke foto van dr kids? zag laatst bij de hema dat je een foto-laptopcover kunt laten maken, erg leuk! http://foto.hema.nl/web/20349612/proPro ... ctId=10036