Vrienden, haar man flirt met mij.

Discussie in 'De lounge' gestart door Mimi1984, 7 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij bebben vrienden waar wij heel veel mee omgaan, en ook een leuk contact mee hebben.
    Nu is het probleem, haar man flirt met mij via de app.
    Hij vind mij een mooi figuur hebben en zegt dat ik daar alle mannen gek mee kan maken.
    Hij appt dat hij een keer met me wil zoenen, hij vind het allemaal spannend,hij houdt van spanning zegt hij.
    Hij vind mijn billen zo mooi.
    Ik weet niet wat ik er mee moet, zijn vrouw is altijd een erg mooi meisje geweest maar na 2 zwangerschappen verandert het figuur natuurlijk en is ze niet meer zoals voorheen.
    Ik keek altijd tegen hen op, ze hadden alles: geld zat, leuk huis, knappe vrouw, leuke kids etc ze leken alles voor elkaar te hebben.
    Maar nu dit, ze is een van mijn beste vriendinnen en ik weet niet wat ik hiermee moet.
    Ze houdt erg veel van hem en ik zou haar hier erg veel verdriet mee doen.
    Plus ik zou onze vriendschap schaden.
    Mijn man weet ervan en zegt dat ik hier niet mee in moet gaan. Afkappen die boel.
    Moeilijke kut situatie.
    Ervaringen??

2. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Nou het was hier heel makkelijk geweest: hij had 1 kans gekregen om hiermee te stoppen én eerlijk te zijn tegen zijn vrouw. Ik wil het namelijk echt niet op mijn geweten hebben dat hij niets verteld (en er wel mee stopt) en dat zij later ontdekt dat ik al tijden wist dat hij zo in elkaar zat..

Dus hij kan ermee stoppen en eerlijk zijn. Doet hij dat niet? Dan zal ik helaas eerlijk moeten zijn tegen mijn vriendin.

3. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Geen ervaring, maar zou je "vriend" sorry vind het eigenlijk geen vriend van je als hij zo doet maar dat twrzijde, eens flink duidelijk moet maken dat je hier niet van gediend bent, en als hij zo door blijft gaan hij jullie vriendschap verspeelt!

4. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Hoi Mimi1984,

Jeetje, wat een eikel! Heb je hem al gestuurd dat je er niet van gediend bent?

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Vraag me af hoe jij op zijn berichten reageert... Aangezien je hem duidelijk niet afkapt als hij telkens door & verder gaat!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou hem zeer duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent...als hij door blijft gaan zou ik hem op whats app blokken.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou idd.. je vraagt toch al meteen vanaf het eerste bericht of hij wel helemaal lekker is. Tja, als het 1 van je beste vriendinnen is zoals je zelf zegt zou ik het echt wel vertellen. Ik zou het zelf ook willen weten wanneer mijn man zoiets zou flikken, als hij zoiets flikt ben jij vast niet de eerste en enige.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zou het denk ik al eerder af hebben gekapt en inderdaad hem de kans gegeven het zijn vrouw te vertellen en het anders zelf doen.
    Tenminste, als het mijn man was zou ik zulke dingen graag willen weten. Niets is zo verrot als iets waar iedereen vanaf weet, behalve degene die het echt zou moeten weten.

9. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Dat vraag ik mij ook af.

Ik lees in j berichtje een toon, dat je het misschien niet eens zo onprettig vindt...natuurlijk is het leuk wanneer een man aandacht geeft aan je en het zal zeker een boost teven aan je zelfvertrouwen, maar hij wil met je zoenen enz, dat is toch bewust vreemd gaan dan?en jouw man reageert er niet woest op?

Afijn, afkappen en zeggen dat je je beste vriendin niet gaat belazeren met haar man!

Als je inderdaad niet gediend bent van zijn geflirt.vind je het stiekem toch leuk, dan zet je je relatie plus vriendschap op t spel...

10. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik reageer er wel op maar zou het eigenlijk wat duidelijker moeten doen.
    Maar dan ben ik weer bang dat hij raar gaat doen en haar van mij afhoudt.
    Dus ik zeg het wel mag idd wel duidelijker, maar das van een buitenstaander makkelijker gezegd dan gedaan.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Nou vind ik niet.. mijn man had sowieso die telefoon uit mn handen gerukt en hem duidelijk gemaakt mij met rust te laten of hem even persoonlijk opgezocht. Hoe zou jij je voelen wanneer het andersom zou zijn?

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    En bang dat hij raar gaat doen, dat is toch zijn probleem? Hij is toch de gene die met deze dingen komt? Of zit je er toch meer in dan wat je ons verteld?

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik zou het ook heel erg lomp afkappen. Als in 'Ophouden met dit soort onzinteksten, hier ben ik niet van gediend. Doe je het nog 1 keer, dan stap ik naar *naam vriendin* ' .

Zo hadden wij vorige week een feestje, waar ook vrienden ( tevens buren ) van ons waren. Hij was zo dronken, en super irritant. Zijn vrouw stond er nota bene naast, terwijl hij maar zat ' Oooh wat ben je mooi' , 'Dans eens voor mij' en ' Wat heb je mooi haar' .
    Ik schaamde me dood, en was echt woest. Ik ben verschrikkelijk tegen hem uitgevallen. Sindsdien geen contact meer gehad. Echt triest.

14. Mimi1984

Mimi1984 Actief lid

7 feb 2012
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee joh ik vertel jullie alles.
    Ik ga er heus niet in mee.
    Het is alleen mijn vriendin die met 2 kleintjes zit en ik haar geen verdriet wil aandoen, wand ik weet hoe beïnvloedbaar ze is en hem zo zou geloven.
    Ipv mij.

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik begrijp je wel hoor, dat je er voorzichtig in bent om haar niet te kwetsen.
    Maar zachte heelmeesters maken stinkende wonden!

16. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Dus ga je erin mee en zeg je niks?
    Sorry hoor maar is dit nou werkelijk zo'n lastig dilemma? Duidelijk zijn en afkappen! En hoezo hem geloven? Je hebt zn appjes toch? Als jij er kort en bondig op reageert zie ik daar nergens een valkuil in?!

17. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Heb je de what's appjes nog? Daarmee kan hij niet ontkennen, lijkt me.

Hoe vaak stuurt hij iets? Kun je vandaag nog iets verwachten waar je afkappend op kunt reageren?

18. Triskele

Triskele Niet meer actief

eens, ik had er allang wat van gezegd en als mijn man dat zou weten had ie hem allang duidelijk gemaakt dat dat niet gepast is (waar zijn vrouw/vriendin bij was zodat ze weet wat voor vlees ze in de kuip heeft)

wat een eikel zeg...

19. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Had ik ook met een vriend van ons, ik heb direct terug gestuurd dat mijn man en ik smakelijk hebben gelachen om zijn berichtjes en dat ik er niet van gediend was, en hoopte dat dit duidelijk was.

Verder nooit meer over gesproken, we hebben het contact wel een stuk minder laten worden. Wat een eikel.

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik heb het idee dat je het niet zo heel erg vind? niet om je aan te vallen, gewoon een vraag?
    je zegt dat je je vriendin niet wil kwetsen, daarmee dat ik dat idee heb.

maak hem duidelijk dat je niks wilt, dat is de enige manier hoe je je vriendin niet kwetst

Deel Deze Pagina