Morgen ga ik shoppen met mijn zussen. We zijn vlakbij Hardenberg. We kunnen daar natuurlijk het centrum in maar mss weet iemand hier of we mss beter kunnen uitwijken naar een andere stad. Weet nl niet of Hardenberg een groot centrum heeft. Iemand tips?
Hardenberg heeft wel een centrum, maar denk als je echt naar een grotere plaats wilt dat je dan beter naar Emmen kunt uitwijken
Hardenberg is klein. Emmen en Zwolle zou ik heen gaan. Weet niet precies waar je zit maar Emmen is maar een half uurtje rijden over de n34 en als je nog een half uurtje extra rijd ben je ook wel in Groningen
Ben ik de enige die ‘o my g*d Hardenberg’ las? Ik dacht nog bij mezelf: ‘Heeft Hardenberg zo’n bruisend centrum dan?’
Moet je op een zondag er door heen lopen....is er niks open. Nou ja, nu zijn ze aan het testen met koopzondagen. Ik kom er vandaan en vind het maar een suffe boel daar.
Ik zou naar Zwolle gaan om te shoppen. Hardenberg is op zich wel leuk, maar alleen om even heen te gaan als je bijv. Een shirt nodig hebt.
Hier in Emmen zitten eigenlijk alleen maar de grote ketens. Voor leuke bijzondere winkels zou ik eerder naar Zwolle of Groningen gaan.
Bedankt allemaal! Denk dat we dan naar Zwolle gaan. Ben ik tenminste nog nooit geweest! Had al een gevoel dat Hardenberg niet echt bryustend is
Zwolle. Al vind ik Emmen ook wel leuk maar is ook meer met herinnering toen ze nog de oude dierentuin had. Eerst naar de dierentuin daarna nog even de stad in