modern hotel in italie

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Bernie, 22 jun 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    ik heb al aardig wat suggesties in het forum doorgeworsteld maar kwam nog niet echt een tip tegen die ons helpt. We willen dit jaar naar Italie maar bijna alle hotels/agriturismo's zijn van het type 'authentiek' of 'traditioneel'. Als we dan eens een modern hotel tegenkomen dan is het meteen een superdeluxe boetiek hotel.
    Ik heb al gekeken op de sites van bekende merken als accor etc. en zelfs daar vind ik weinig.
    We zouden graag een week naar Toscane gaan en een week ergens aan de kust (toscane, elba, bloemenriviera, ...). Als jullie nog tips hebben voor leuke moderne hotels dan hoor ik het graag.
    (mocht je je afvragen wat het probleem is met authentiek :D: ik ben superallergisch voor stof, en heb ook een bloedhekel aan tapijtjes op de vloer, oude bedspreien, muffe geurtjes, etc. En mijn man weigert te kamperen dus er zit niets anders op!)

2. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.036
    113
    Wat is de samenstelling en wanneer willen jullie weg gaan? O en voor hoe lang en wat is het budget :)

3. Bernie

Bernie Actief lid

11 feb 2009
    258
    17
    18
    't zou voor augustus zijn - we zijn flexibel met data. En we zijn met 4 ! Ik had ook voor Elba en Sardinie gekeken - daar zijn de hotels al iets 'beter' maar ik weet of het leuk is om daar 2 weken te zitten (ik zou graag eens florence etc. laten zien)

Deel Deze Pagina