Ik zag laatst op tv dat de winkels hun maten afstemmen op de gemiddelde leeftijd van de klanten. Dus maat 38 bij de H&M is anders dan maat 38 bij de bijenkorf bijv. Ik vind zelf Didi wel leuk, zeker ook voor een maatje meer. Heb je die in België? Het moet wel je smaak zijn, hoor.
Oké, dus echt eens een shoptripje richting NL plannen voor Miss etam ! C&A hebben ze en daar heb ik gisteren na héééél lang zoeken 1 bovenstuk gevonden en dat was het dan . Inderdaad niet zo'n schitterende pasvorm. Promiss ken ik niet. Even googlen waar die zitten. Volgens mij is er in België wel een etam maar is dat enkel ondergoed. Ook eens googlen dadelijk. Didi hebben we wel maar ben ik nog nooit binnen geweest moet ik bekennen. Die lijkt zo rommelig hier bij ons. Maar misschien toch maar eens proberen dan! Bedankt voor de tips allemaal!
Ja dat heb ik ook al gemerkt dat de maten zo kunnen verschillen en vroeg me al af hoe dit kan. Is echt vervelend!
Ik heb wel geen maatje meer, maar in Maastricht vind ik echt veel leukere dingen dan hier in België! De M&S is veel jonger qua mode, miss Etam heeft hele leuke spulletjes, ook voor een maatje meer. Ik shop zelden nog in België Hier bij JBC hebben ze soms ook wel toffe dingen in grotere maten.
ik ben van het weekend ook wezen kijken voor nieuwe kleding.... nou ik heb maat 42, en gewoon niets gevonden... Of kleding in maten tot 40 of echt groerte maten mode vanaf 44 Ik hang er tussen in... Jammer, normaal kan ik bij Esprit wel iets moois vinden, maar nu dus niks... baal er dan zo van
Ik heb eens gegoogled voor je, en dit kwam ik tegen: WWW.GROTEMATENMODE.COM - Grote maten winkels in Vlaanderen, Belgi Complete lijst met grote maten winkels per woonplaats en per soort mode
ik word er ook helemaal gek van !! iedereen heeft altijd zo super leuke kleding aan. en leuke ketting erbij of sjaaltje. en mooie schoenen en vervolgens als je dat gaat zoeken nergens te vinden. en dan heb je wel iets anders leuks gevonden trek je het aan en zie je alleen maar die vetrol over je broek hangen :S dan toch maar niet kopen. of je doet op een zonnige dag leuke kleding kopen. vervolgens kom je thuis kom je er achter dat het toch niet zo heel leuk staat als bij die belichting in de winkels het wel leek.... word er serieus gek van heb alleen maar van die standaart hemdjes ( stom woord eigenlijk , maar schrijf ik het goed ? ) en van die shirts met lange mouwen en dan zo gewoon normaal wijd vest erop. ( om die vetrand te verstoppen ) ik ben totaal ook niet tevreden eigenlijk over hoe ik er nu steeds uit ziet.... moet gewoon denk afvallen... ( makkelijk gezegt als gedaan... ) met dit lichaam staat ook geen enkel shirtje. ( moest even me frustratie kwijt... bah voel me dik. )
Ja, echt doen meid! Ik vind het personeel daar ook veel behulpzamer dan hier. En als je zoals mij een paar weken geleden het geluk hebt om nog de laatste koopjes in elke winkel uit te pluizen, kun je nog leuke dingen op de kop tikken! Binnenkort is het ook midseason sale!
Ik ben nu maat 44/46 (voor mijn zwangerschap mt 42 - ben druk bezig om weer terug te gaan naar mijn oude maat en hopelijk nog iets meer ) Als je toch over de grens gaat kijken, kan ik je ook aanraden in Duitsland te kijken. Bijvoorbeeld bij S'Oliver (tot mt 46) of Esprit (tot mt 44/xxl) - deze merken zijn trouwens ook in Nederland verkrijgbaar.
Mama van Stef, da's ook vervelend als je er zo tussenin valt! En kan je online niets bestellen van esprit? Dan heb je vaak meer keuze. Bammetjebam, dadelijk de lijst eens bekijken. Bedankt! Maar vaak zijn de specifieke winkels toch eerder ouderwets hoewel ze zelf spreken van "eigentijdse kledij" . Denicepino, heel herkenbaar . Marjol, esprit in België is vaak net te nipt maar weet niet tot welke maat ze nu weer gaan?