Dat had iedereen tegen mij ook gezegd idd. Nu blijkt de baby 5 pond te wegen en aangezien ik volgende week vrijdag een ks krijg ben ik maar wat kleiner spul gaan kopen... Miss. Als je een hele grote baby krijgt dat hij of zij er zo uit is, tja je weet het niet he?
Nee precies, je moet maar een beetje gokken, en van alles wat in huis halen. Best lastig... Maarja, we zullen wel zien he.
Ik moet zeggen dat ik die 50/56 behoorlijk groot vind hoor, had hier een kindje van 2570 gram en die had zelfs 44 nodig eigenlijk. Heb de 50 maar omgevouwen. Ik vraag mij wel af welk gewicht kindjes zo uit 50/56 gegroeid zijn
Hier was ze 3930 bij haar geboorte en inmiddels is ze de 5 kg al voorbij. Ze droeg hier 50/56 na de geboorte, Noppies 56 zat perfect, inmiddels al te klein. Stretch spul 56 past ze nog maar had van de week een stugger jurkje van de Prenatal in 62 en kreeg de knoopjes niet dicht haha. Over een week of 2 zal ze wel helemaal in 62 zitten dus gaat hard hier.
Het is net wat je zelf leuk vind . Ik vind het vervelend kindje in een klein pakje stoppen .elleboogjes buigen erdoorheen wurmen . En ik vind dat grote altijd leuker mouwtjes oprollen capuchonnetje lekker los om ze hoofdje . Dus ik koop veel 62 . Wel wat 56 hoor maar meer 62 . Zit lekker los en als je de kleertjes in je handen heb onthoud dat daar nog een dikke luier onder komt he haha
ik zou persoonlijk wel gewoon maat 56 kopen want in maat 62 kunnen de meeste babies zwemmen 50 was bij mij zoontje trouwens vanaf de geboorte al te klein dus ik koop nu weinig 50. maat 56 heeft hij zo'n 3 maanden kunnen dragen
Neem rekbaar spul: dat trekt het lekkerste aan, vooral over het koppie heen, en zit bij die kleintjes het lekkerste. Geen stugge stoffen, geen kraagjes, (die kruipen erg op als ze liggen). Verder vooral niet teveel kopen in maat 50: als je een groot kind hebt, past die daar niet eens in. Ik had bij Thirza 6 setjes, denk ik, en ze paste dus niet in maat 50, want was 4330 gram en 53 cm. En let wel: dat had niemand verwacht, dat ze zo groot zou zijn! Bijkopen is snel genoeg gedaan, mocht dat nodig zijn Thirza was trouwens met 6 weken ook uit 56 gegroeid, dus ook daarvan heb ik weinig Alles paste nu allemaal naast elkaar op 1 hanggedeelte in de kast Mocht de dame die nu op komst is, kleiner zijn, koop ik dan dus ook wel bij
Ik heb 5 setjes maat 50, een stuk of 8 in maat 56, en een setje of 5 maat 62. Mij lijkt drie pakjes per maat mij helemaal niks.. Stel je hebt een spugertje of een paar spetterluiers ed. Toch fijn dat je dan niet continue de was aan hoeft te zetten.
Ik vind te grote kleertjes echt geen gezicht trouwens. Voelt beetje armoedig aan. Je wilt toch zelf ook kleding wat je past?
echt wel 50 en 56 kopen, wat je krijgt van bezoek is meestal groter (als je al kleertjes krijgt) En 62 ziet er mss wel mini uit maar is voor een pasgeborene echt veeeeeeel te groot (tenzij het een tienponder is misschien) mijn vk zei dat ze tot 4kg 50 prima passen en ze had gelijk. 50 zat mijn 7 ponder perfect, 50/56 en 56 zwom ze de eerste maand in: veel te lang en vooral te wijd. 62 paste ze pas met een maand of 3 echt goed in (en ze groeide hard, was echt geen kleintje). Hoeveelheden zijn erg persoonlijk maar ik vind op de uitzetlijsten echt veel te weinig kleertjes staan: ik hou minstens 1 setje per dag van de week per maat aan en liefst nog wat meer. En zeker meer rompers anders blijf je echt miniwasjes doen, zeker met en spugertje. En geloof me: je hebt wel wat beters te doen!
Die van mij geboren met 55 cm en 10 pond paste wel heel precies in zijn maat 56 pakjes. 2 Weken later zat hij in maat 62
10 pond, oke das 2 keer zo groot als de mijne. Te grote kleertjes vind ik idd geen gezicht. En 3 pakjes per maat is echt veel te weinig, ik gebruikte die per dag. Ik heb van maat 50/56 echt 4 grote pamperdozen vol, en daar kan wat in van die kleine kleertjes hoor Maar ja heb er dan ook 5 maanden mee gedaan haha.
Genoeg zelf halen wat je leuk vindt.. Je kunt ook een lijstje maken met dingen die je wilt hebben zodat je geen onnodige dingen krijgt? lijstje.nl ..
Ik had heel veel in 50. Ik kocht ook in 56 en had 62 op de groei. Ik had ook 3 setjes in 44. Dit was niet genoeg. Ze heeft er 7 weken in gezeten dus ik had er nog 3 bijgekocht. Mocht het nu een jongen worden haal ik toch weer 44. Je weet het nooit en omgeslagen kleertjes vind ik persoonlijk niets. Een setje bij prenatal kost iets van 10-15 euro dus daar lig ik niet zo wakker van, want de baby Born past het ook
50 of 56 kwa maat. Koop niet teveel 50 want als ze zo klein zijn is het ookniet fijn met aan en uit kleden als het precies past. Dat is een beetje griezelig met zoeen pasgeborene. En een lekker berenpakje mag niet missen. Oh en veel plezier trouwens morgen, ik heb ook een december beebje hierzo.
Ik had trouwens ook van die pakjes met voetjes eraan gekregen, ik vind ze niet mooi maar heb ze tot groot genoegen gebruikt als pyama
Toch bijzonder, Elise was 4045 gram en 53 cm maar heeft echt nog een paar weken in maat 50 gezeten dus zo heel snel zijn ze daar niet uit. We krijgen nu een jongetje en dus opnieuw shoppen maar ik zorg toch wel voor een setje of 7 maat 50 en in ieder geval genoeg rompers