Hoi, Iemand de oplossing voor brandend maagzuur. Ik heb al de huis-tuin en keukendingetjes gebruikt: dus veel pudding en melk ed, geen limonade, regelmatig iets eten, rechtop zitten na t eten, water zuipen met liters Nu zit ik aan de rennies, maar het helpt zolang ik die rennie aan t opzuigen ben, kwartier later heb ik het weer. Iemand de gouden tip, of iets dat je bij de apotheek kan kopen en dat straffer is dan die rennies??
Buscozol® remt de overmatige productie van maagzuur bij de bron Ik ben zelf maag patiënt en gebruik ook in de zwangerschap Omeprazol op dokters recept. Dat bestanddeel zit ook in Buscozol wat gewoon bij de drogist is te krijgen. In de bijsluiter staat dat er niet bekend is dat het nadelige gevolgen heeft in een zwangerschap. Ik gebruik het zelf elke dag, kon volgens de VK geen kwaad. Sterkte!
Heb hier een paar keer Maalox met citroensmaak genomen, werkte redelijk snel. Liet wel eerst een paar keiharde boeren, dus zorg dat je niet tussen de mensen bent , maar erna was ik van de klachten af.
Ik gebruik antagel van de apotheek, werkt wel goed, alleen kan als het heel erg is ook eerder uitgewerkt zijn, maar volgens mij mag je dat om de 2uur nemen, maar dat weet ik niet zeker ik neem het na elke maaltijd!
Hier ook Antagel! Smaakt verschrikkelijk, maar werkt heel goed! Ik had ook al rennies, gaviscon, melk, etc geprobeerd.
thx, goeie tips. Zouden ze die medicijnen ook in belgie hebben? Maalox wel daar ben ik zeker van, maar de andere 2
Maalox en antagel is precies het zelfde. Het wordt onder verschillende namen verkocht. Ik heb zelf ook omerprazol via de huisarts. Antagel heeft in het begin goed gewerkt bij mij. Na een tijdje deed het niks meer. Toen maar eens naar de huisarts gegaan en nu al weken helemaal klacht vrij.
Sinds ik buscozol gebruik, nergens geen last meer van!! En ik had ook behoorlijk was last! Bij elke drogist verkrijgbaar...
Inderdaad antagel / maalox. Kreeg ik ook in het zh en hielp supergoed. Toen ik de antagel kocht bij de apotheek, heb ik me door de apotheker voor laten lichten over verschillende middelen. Ik heb toen alleen die antagel genomen. Dat was een drankje, dus dat kon je niet makkelijk meenemen. Nou moest ik toch heel veel rust houden en mocht ik niet meer werken, dus in mijn geval was dat voldoende, maar als je nog veel van huis bent, hebben ze ook wel tabletten. (Die apotheker was niet heel enthousiast over Rennies.)
thx, ga straks eens maalox kopen, die rennies helpen in ieder geval geen fluit. En ik vind het maar een vies gedacht dat ik hier een beetje schoolkrijt zit te eten (rennies zijn toch krijt hé)
o, thx voor die andere medicijnen. zal ze onthouden, maar ik weet zeker dat ze maalox hier verkopen, van de andere heb ik nog niet gehoord
Veel pudding en melk of liters water zuipen, gaat regelrecht in tegen regel nummer 1 bij maagzuur: kleine hoeveelheden nuttigen!!!!! Niet doen dus, ik merk hier dat als ik 's avonds meer dan 2 glazen drinken heb gehad, ik in bed ook lig te creperen van de maagzuur Er zijn wel middeltjes die je kunt gebruiken tijdens de zwangerschap, anders dan rennie, maar dat kun je gewoon bij de apotheek even vragen: daar weten ze precies wat wel en niet mag tijdens zwangerschap.
Coca Cola ook al geprobeerd? Dat werkte hier als een tierelier, terwijl melk en vla enzo niks deden..
ohh wat vervelend he! begin er nu ook alweer last van te krijgen maar red het nog met rennies nu. Bij zoonlief ook te erg lag te creperen van de pijn en ben toen overgegaan op regla ph, is een drankje en werkte hier super! gewoon te verkrijgen bij de drogist
antagel mag 4x daags ik gebruik het nu iets vaker ivm te gemakkelijk overgeven door maagzuur val nu steeds af dus neem het iets vaker
OOk ik kon me helemaal raar eten in rennies, hielp helemaal niks. OOk de vla/melk enzv alles geprobeerd en werk ook nog in de zorg, ik merk wel dat heel veel dingen het verergeren. Nu Antagel bijna 7 euro geloof ik van apotheek wat een wonder spul zeg... hopen dat het zo blijft ook... Maar volgens mij helpt bij eidereen wat anders, ik heb overlegd met de vk zei eerst dit en anders ff na de huisarts gaan... voor idd receptje.