Hi allemaal, Ik vroeg me af of jullie tips hebben voor een babyfoon met camera. Lees overal dat het bereik van die dingen heel slecht is. Weet iemand of er voor de verandering ook één bestaat die wél een goed bereik heeft en waar je via WiFi kunt kijken als je ergens anders bent?
Dan kun je ook gewoon een normale 'beveiligingscamera' kopen die je op de babykamer zet. Wij hebben bv. eentje gekocht voor onze hond toen, en kunnen gewoon kijken hoe en wat. Geen dure oplossing, maar gewoon goedkoop. Camera was volgens mij toen ook gehaald bij de Lidl ofzo? Ik weet het even niet meer. Maar aan zoiets kun je ook denken.
https://www.prenatal.nl/babykamer/babyfoons/luvion-smart-optics-1417110011.html?dwvar_1417110011_kleurnaam_60=White&cgid=277#hic_camp=google_ads%3A16462948735%3A133491305425%3A585653402134&gclid=EAIaIQobChMIzMybg6-HgAMVdZJoCR3xsAcFEAAYASAAEgJqNfD_BwE&start=1 Wij hebben nu deze. Installeer je op je eigen WiFi en dmv een app kan je op telefoon of tablet je kindje zien. Bij de oudste 2 hadden we een gewone beeldbabyfoon met een los schermpje zeg maar, maar die deed het na 6 jaar gebruik niet meer. Nadeel is wel, je kan de babyfoon niet zomaar meenemen als je bijv op visite gaat omdat hij gekoppeld is aan je eigen WiFi, kwamen wij pas achter toen we bij m'n ouders waren. Maar denk dat het wel mogelijk moet zijn om hem daar ook op de WiFi te installeren, maar nog niet in verdiept. De oude babyfoon konden we altijd makkelijk meenemen, maar inderdaad niet zoveel bereik. Vaak werd de tuin al lastig en viel de verbinding weg. Dus dat vind ik nu wel echt een pluspunt.