Echt leuke spulletjes ja! haha wou alles wel meenemen maarja dat kan natuurlijk niet Heb spuugdoekjes en een fleece dekentje en een boxkleed gekocht
whaaaaaaaaaaaa ik heb ook gekocht vandaag slofjes rompertjes spuugdoekjes pyama fleecedeken en bij een andere winkel nog een pakje
Heb slofjes gekocht, De rest heb ik al genoeg van... Misschien dat ik nog zo'n deken haal. Maar dat is toch fleece?
Ja dat is lekker als ze bijv. prongelijk in de box in slaap val dan leg ik die er over. Of als ik op visite ga dan kan ze daar op liggen op de grond of over de maxi cosi of buggy heen enz.
hier in Leusden hadden ze gistermiddag nog heel veel gelukkig. ik heb gekocht: -rompertjes -spuugdoekjes -badcape -slaapzakje -tutdoekje ze hadden ook slofjes, hele leuke, maar die had ik al een eerdere ronde gekocht. verder waren er mooie boxkleden (maar wij hebben ene ronde box), en nog pyjama'tjes. gene fleecedekentjes gezien hier, maar je mag alleen katoenen (fleece) dekentjes gebruiken in het bedje. dus leek me niet zo zinvol.
Ik heb de hele uitzet ongeveer van de Kruidvat. Op m`n babysite in het fotoalbum staan foto`s. Dit is wat ik nu al heb in totaal met alle andere dingen van andere winkels. Het ergste is dat ik nog niet eens zwanger ben. BABY UITZET: 50/56: - 4x 50/56 romper (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 1x 50/56 pyjama (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) 62/68: - 1x 62/68 boxpakje (Disney-baby roze, Wibra) - 1x 62 romper (Disney-baby roze, Wibra) - 1x 62/68 pyjama (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 4x 62/68 romper (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) 74/80: - 4x 74/80 romper (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 2x 80 romper (Disney-baby roze+blauw, Wibra) Spuugdoekjes: - 12x monddoekjes 30x30 cm (wit, Da) - 12x spuugdoekjes 30x30 cm (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) Slabben: - 1x slabben papa (markt) - 12x slabben 40x28 cm (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) Flessen: - 4x zuigflessen 250 ml 3M+ (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 1x sport sipper fles 300 ml 6M+ (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 1x antilek beker 200 ml 6M+ (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 1x antilek beker 250 ml 6M+ (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 3x zuigflessen 125 ml 0M (Disney baby, Zeeman) Overige: - 2x speelkleed 105x85 cm (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 1x romper opa (markt) - 1x romper oma (markt) - 1x sokjes (wit, Baby-dump.nl) - 2x badcape (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 1x 14/17 slofjes (Winnie de Pooh, Kruidvat) - 2x zomerslaapzakje 70 à 90 cm (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 2x rammelaars (Disney baby, Zeeman) - 1x bostel en kam (Disney baby, Zeeman) - 1x 3 meeneem poedermelk (Difrax groen) - 1x fleece deken (Winnie de Pooh bruin/zand, Kruidvat) - 15x kleerhangertjes (Prenatal) Spulletjes: - 1x Droomlichtjes Poeh knuffel Fisher Price Disney (Kruidvat) - 2x neon Winnie de Pooh stickers/plastic (Zeeman) - 1x Winnie de Pooh muziekwekker (Lidl) - 3x Winnie de Pooh schilderijtjes - 1x Winnie de Pooh triangel - 1x Winnie de Pooh babyboek (Kruidvat) - 1x Winnie de Pooh oppasboek (Kruidvat) - 4x Winnie de Pooh knuffeldoekjes (Kruidvat)
Jee, wat een lijst Ik heb zo'n pyamaatje gekocht, maar toen ik thuis kwam bleek het broekje een andere maat te zijn dan het truitje. Morgen maar effe ruilen...