Hi meiden, Ik ben op zoek naar een beetje een Engelse/internationale naam van liefst 2 lettergrepen. Maar 1 of 3 mag ook. Mag wel een beetje apart. Namen die mijn man of ik leuk vinden, maar dan de ander niet: Lennox Kyan Ziggy River Otis Fender Jax Wie heeft er wat leuke suggesties voor ons?
Lennon, Lenny of Lenn ipv. Lennox Kylian, Kyano of Kieran ipv. Kyan Iggy of Izzy ipv. Ziggy Riley of Ryder ipv. River Odin ipv. Otis Ferron, Ferre of Fedde ipv. Fender Jaxon/ Jackson ipv. Jax Verder nog: Nolan Novan Mason Miles Niles Jones Skylar Logan Denzel Wessel Terry Danny Maikel Stian Hayden Jayden Brennon Edson Forrest Foster Winston Ronin Maverick Sky Zayn Luke Duke Gus Maik/ Mike Ike
Maddox Jackson Dalton Daxton Tyler Logan Nolan Novan Lowen Lewis Owen Joey Lucas Cayden Ayden Aiden Jonah
Declan Connor Caleb Lennon Myron Maxwell Colton Nash Shane Evan Elliott Walker Holden Brycen Preston Jagger Griffin Rylan Tyler Cooper Skyler Donovan Cameron Mitchell Miles Hunter Carter Matthew Chester Spencer Davis Conrad Ian Randall Bruce
Bradley Bentley Brandon Nigel Ethan Ward Sid Don Floyd Kingston Rodney Brooks Brooklyn Wyatt Nox Dylan Bronx Cody Grayson Hudson Lawson Keaton Legend Ledger
Charlie Rufus Mitchell Thomas Ryan Marlon Memphis Alden Alfie Andrew Eli Nathan Liam Justin Austin Collin Chace Alan Owen Cyllian
Alan, Arlo, Austin, Caleb, Carter, Cedric, Cody, Cooper, Curtis, Danley, Denzel, Derek, Dexter, Elay, Eliott, Ferron, Floyd, Harvey, Jackson, Jagger, Kenneth, Kyle, Lenn, Lester, Linus, Luther, Maddox, Maxwell, Mylo, Percy, Reece, Ritchie, Rowan, Shane, Sonny, Steven, Toby, Tyler, Tyrone, Waylon
Ik wild de naam van mijn oudste (O) zeggen maar die staat tussen de ‘niet leuk’ lijst haha. Kun je eens namen noemen die jullie beiden leuk vinden maar waarvan jullie niet hèt gevoel hebben? Dan kunnen we wat gerichter mee denken
Ik vind O echt super! Manlief helaas niet het wow gevoel. Ik ben team O, Lennox, river en Jax manlief is team Kyan, Ziggy, fender. Die namen zijn het dan weer net niet voor mij. Ik vind ze wel leuk; maar niet wow! we vinden allebei Joah mooi, al vergeven in familie. Dean stond ook op ons lijstje. Ik heb hier net Elliott, Charlie, Memphis en novan gehoord en ga ik voorleggen. Die namen vind ik erg leuk! het is niet echt 1 stijl waar we op vallen. Beetje internationaal en niet te gewoon. hopelijk heb je hier wat aan en kun je met ons meedenken!!