Ik vind Luna geweldig. Stond bij ons ook bovenaan. Maar in combi met jouw jongens zou ik eerder voor iets “aparters” gaan. Heb daarom Coco gestemd. Stoer maar ook lief. Niet geknutseld maar ook niet standaard.. Lily ook leuk maar vind ik niet bij de rest passen. De rest van de namen zijn niet zo mijn smaak. Moet zelf nog aan Liva/Livia denken (stond er bij ons ook op).
Wat leuk, een meisje! Mijn voorkeur gaat uit naar Ziva of Miné. Ziva Filippa vind ik alleen niet zo lekker bekken, dus dan zou ik voor Miné gaan. Ook omdat ik het wel leuk vind dat je dan 2 keer O en 2 keer M hebt.
Hier was man eergisteren team Ziva, gisteren team Coco. Ik vind het eerlijk gezegd echt beiden leuk. Coco vind ik dan weer erg leuk passen bij mini O. Net zoals dat ik baby M heel leuk vond passen bij O. Maar dat zal geen doorslaggevend iets zijn. Als het erom gaat vind ik echt beide combinaties leuk bij de namen van de jongens (en ook prima uit te spreken icm met Filippa).
Liva ook leuk maar komt hier in de directe omgeving al 2x voor. Zowel O, mini O en M hoor ik hier in de omgeving nauwelijks, dus dat wil ik bij nr 4 eigenlijk ook wel zo houden. De oudste O hoorde je destijds amper, nu hoor je hem veel. Maar hier in de buurt verder ook totaal niet dus dat is prima! Sowieso denk ik dat je Ziva en Coco allebei niet zo veel hoor. Populariteit volgens SVB O: 0.0059% mini O: 0.0001% M: 0.0462% Z: 0.0042% C: 0.0063% Baby M heeft het dus het 'slechtst' getroffen
^^ edit: Ik denk dat mini O zelf voor die 0,0001% heeft gezorgd Oh nee, er is nog een Haagse fotograaf die zo heet kwam ik achter..
Eigenlijk blijven uit deze 7 namen telkens Ziva, Lily en Coco terugkomen. De ene dag vind ik Z het leukst, de andere dag C of L..
Coco! Stond hier ook op de lijst. Ik vind baby m en ziva niet zo lekker klinken samen. Lily stond hier ook op de lijst maar in jullie straatje vind ik Coco net wat aparter en beter passen
Izzy stond ook op mijn lijstje maar vindt man helaas niets. Het lijkt erop dat het echt Ziva, Lily of Coco wordt. Filippa staat wat mij betreft vrij vast, maar een naam die toch ook (weer!) terug blijft komen als tweede naam is Sofia. Die hadden we als optie ook bij mini O en baby M maar uiteindelijk laten gaan omdat we dat bij Nina (zo hadden zij geheten als meisje) wat minder vonden klinken. Ik wil S nu ook niet zomaar laten gaan. Maargoed tweede naam 'landt' vaak vanzelf wel. Dus het wordt een mix tussen Ziva, Lily en Coco en als tweede naam dus Filippa of Sofia. Z.S. valt voor mij al af. Bij L vind ik beiden leuk en bij C vind ik ook beiden leuk. C.S. doet heel Spaans aan wat ik ook niet storend vindt. Namequeen @hummeltje5 ? En icm met de andere boys?
Yzze vind ik ook nog leuk staan. Bij Ziva heb ik een wat hoog diva gevoel, maar dat hoeft niet erg te zijn. Persoonlijk zou deze naam minder passen. Lily vind ik een hele lieve vrolijke naam, Coco weet ik niet zo goed, leuke associatie vanwege de film, minder leuk dat Katja Schuurmans haar dochter ook zo heet.
Ik heb Lily gestemd. Mooie combi met de 2e naam. En staat er niet tussen, maar ik vind Malin ook een gave naam. Had ik op mijn eigen lijstje maar helaas wilde man hem niet..