Hallo allemaal! Wij zijn in verwachting van ons 2e kindje. We hebben al een dochter, Saar. Nu krijgen we nog een meid erbij! We hebben een aantal namen op ons lijstje staan, namelijk: Noor Floor Lot Tess Benthe Alleen is het zo dat ik een andere top 3 maak van deze 5 namen dan mijn vriend.... Nu ben ik heel benieuwd welke naam uit het rijtje jullie het leukste vinden/ het beste bij Saar vinden passen? Als jullie andere namen mooi vinden bij Saar mag je die ook in de groep gooien! Juul, Eef, Evi en Liv stonden eerst ook op mijn lijstje, maar die zijn al afgevallen. Vriendlief vind deze namen niet mooi.
Floor, met als tweede Tess. Als Lot, Lotte was geweest had die op plek 1 of 2 geëindigd. Noor kan ik echt niet meer horen of zien en Benthe vind ik een suffe, boerennaam (sorry). Jenthe dan wél weer leuk!! Als die in het rijtje stond was dat m'n nummer 1 Andere opties.. Saar en.... Mirthe Ilse Lize Laura Cato Fien Isa Britt Daphne/ Dafne Malou Milou Rosa Lara Tara Yuna
De beste combinatie vind ik Lot. Saar als verkorte versie van Sara(h) en Lot van Lotte, maar niet jut en jul. Tess en Floor ben ik niet zo'n fan van, maar dat is zo persoonlijk.
Ik zou een twee-lettergreep-naam mooier vinden bij Saar, maar Benthe vind ik niets. Nore, Lotte, Flore alle drie leuk. Floor= vloer, vind ik niet zo leuk in deze Engelstalige samenleving.
Lot, of nog beter Lotte, maar ik ben bevooroordeeld. Tess ook heel mooi! Verder misschien nog: Yara Luna Marie Mirthe Elly
Saar en Tess! Benthe vind ik niks je zal maar Klein, Groot oid heten. F.loo.r echt ik ken iemand heeft het vaak over F.loo.rtje is inmiddels volwasse. Saar en Lot vind ik ook leuk! Noor verschrikkelijk hoor je teveel Noor, Nora, Nore, Noralie. Namen als Yara Tara Mara Lara vind ik ook niks. Lijkt allemaal teveel op elkaar met hun araaaa
Van jullie lijstje zou ik voor Tess gaan. Andere ideeën: Saar en Pleun Saar en Soof Saar en Pip Saar en Maud Saar en Fem Saar en Britt Saar en Fien Saar en Fenne Saar en Jinthe Saar en Loa Saar en Vieve Saar en Tessa Saar en Isa Saar en Livia
Wauw wat veel reacties ineens! Bedankt allemaal! Benthe valt in ieder geval al af. De rest zit nog in de race. Wat grappig dat er zo wisselend gedacht wordt over de overige 4 namen, volgens mij gaan ze aardig gelijk op! Verdere reacties zijn zeker nog welkom!