Kan titel van mijn poll niet meer wijzigen, maar daar moest dus staan: "Welke jongensnaam vinden jullie het leukst".
Darius en Mateus klinken zo zwaar. Dan zou ik daar andere roepnaam bij doen. Vincent is leuke naam, wel wat gewoontjes.
Sorry, ik vind het geen van 3 een mooie naam, kan zelfs geen keuze maken welke ik dan nog het leukste vind.
Ik vind ze allemaal niet zo, om eerlijk te zijn.. Darius en Mateus inderdaad wat zwaar, Darius ook wat hard of zo en Vincent vind ik wat suf. Als ik moest kiezen, twijfel ik heel erg, maar ga ik denk ik toch voor Darius. Wat vind je van Matthias? Andere ideetjes: Aaron Alexander Ananth Andreas Anthonie Aran Azriel Benaiah Benjamin Boaz Bruno Cainan Casimir / Kazimir Cirian Daniël, Danilo Dathan David Dennis Dominick Eduard Elias, Helias Elijah, Elia Elon Emanuel Emil, Emilian, Emilio Ephraim Eran Erik / Eric Ezer, Ezar, Ezra Fabian, Fabiano Fabio Felix Fernando Filip / Philip Florin, Florian Gabriel Gaspar Gera Gerson, Gershon Gideon Gregor Hazael Hugo Immanuel Isaac / Isaak Isaiah Ismael Ithamar Ivo Jacob Jair / Yair Japheth Javan, Javian Jephtha Jeremias Jeriah Jesse Joachim Joas Job Joel Jonah, Jonas Jonathan Joram Joseph / Jozef Jozua, Joshua, Yeshua, Josiah Josué Jotham Judah Julius, Julio Kain, Kayin Kamil Kenan Lael Leander Lemuel Levi Lino Luca, Lucas / Lukas Lucian, Lucius Manuel Marc / Mark, Marcus Marius Maxim Mias Micha Michael Nathan Neriah Nico Noah, Noam, Noé Odilon Olivier Omar Oscar Patrick / Patrik Paul Pepijn Peter Philemon Quirino, Quirijn Rafael / Raphael Raul / Raoul Raymon / Remon / Raymond, Ramon René Ricardo, Richard Robert Roland, Ronald Roman Ruben Rufus Salomon, Solomon Samuel Saul Sebastian Sem, Shem Seth Silas Silvester Silvio, Silvian, Silvijn Simon, Simeon / Simion Sorin Stan Stefan, Steven Thomas / Tomas Tibor Timo, Timon Timothy, Timotei, Timoteo Titus Tobias, Tobiah Tomé Traian Tristan Uri, Uriah, Uriel Uzziel Valentijn, Valentin Valerian, Valerio Vasco Victor / Viktor Waldemar Walter Willem, Wilhelm William, Willian Xavier Zacharias Zimri Zion
Ik kan geen meningen vragen in real life omdat we het geslacht van de baby geheim houden Ik ben dus heel blij met de eerlijke feedback, bedankt! We staan zeker open voor nog verdere suggesties of meningen.
ik vind darius Best leuk!! Ook niet me ding maar dat is een kwestie van wennen de andere 2 vind ik ook niet leuk
Hey Geo! Het is ook niet mijn smaak, moeilijk kiezen dan.. Vincent niet verkeerd, maar.. Gewoon. Wel leuk af te korten naar Vince! Mateus, nou nee.. Mateo misschien ook een idee? Darius vind ik niets, sorry. Smaken verschillen, he? Haha! Succes!
Als ik zou moeten kiezen, zou het ook vincent worden op papier, maar dan wel vince als roepnaam. mijn opa heette zo, dus er zijn er hier wel wat in die trend vernoemd
Ik vind Vincent de leukste naam,staat hier ook op lijstje vr in toekomst mss! Kan je mooi afkorten naar Vince. Succes
Vincent is gewoon goed. Niet heel bijzonder of spannend, maar wel OK. Darius... is het op de een of andere manier net niet voor mij. Dorian komt er het dichtst bij in de buurt van mijn eigen lijstje. Mateus vind ik echt niet mooi. Ten eerste zou het dan Mattheus moeten zijn om het voor mij kloppend temaken, ten tweede vind ik dan Matthew wel mooi.
Ik vind ze alledrie niks. Vince vind ik dan wel leuk! Misschien een idee? Die naam vind ik wat meer van nu.
Darius en Mateus wat zwaar en Vincent wel leuk. Lekker gewoon en daar hou ik wel van. Alternatief voor Mateus misschien matthijs? Daar zijn wij voor gegaan. Lekker simpel en Hollands maar toch niet heel vaak gegeven als naam.