ik heb geen puntkam, alleen een normaal baby kammetje. Zal eens proberen met nat haar, kijken of dat wil. Heb kleine knipjes en kleine elastiekjes, zijn die speciale baby elastiekjes nog anders dan normale kleine stoffen elastiekjes? En hoe blijft een leuk kapseltje zitten bij een baby die voornamelijk op haar rug ligt, maar met haar hoofdje alle kanten opdraaid? Kunnen knipjes dan wel, of kan ze zichzelf er ook pijn mee doen...
Dit zijn de elastiekjes die ik in het begin gebruikte en nu nog soms http://www.120coloursofbeauty.nl/wp-content/uploads/2011/06/neon-haar-elastiekjes-rubber.jpg Ik doe haar haar overigens wel altijd los in bed omdat ik bang ben dat ze stikt in de speldjes en elastiekjes.
wat mooi allemaal! Wat hebben sommige kindjes al snel veel haartjes.. Hier nog steeds een kale knikker .. Alleen een klein blond plukje bovenop.
1 dag oud en afgelopen woensdag. 2 dagen na zijn verjaardag ben ik met de tondeuse over zijn hoofd gegaan.
Enkele dagen oud Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Met 11 weken oud Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
jaaaaa het is me gelukt!!! Ben zo trots! Luna's eerste kapsel: Bekijk bijlage 313731 Bekijk bijlage 313732 Heb het wel na een kwartier weer uitgehaald, omdat ze er niet goed mee in de box kan liggen, maar toch... ze heeft knipjes in gehad!!
Leuk Hier werd ie geboren met een paar donkere haartjes en toen werd het wit en ging het de lucht in ...inmiddels een tondeuse aangeschaft hoor.
Deerne85, wat een mooi meisje! En wat kijkt ze wijs. Ze doet me op een bepaalde manier een beetje denken aan mijn dochter (kijken of ik een foto heb van haar op die leeftijd). MMarianne, hier ging dat haar ook recht de lucht in! Niets werkte om het plat te krijgen.
Bij de geboorte had ze redelijk wat haar, redelijk donker ook. Wij hebben zelf allebei donkerbruin haar. Bekijk bijlage 313818 Met vier maanden begon haar haar bovenop heel hard te groeien en aan de zijkanten minder, Daardoor had ze een "natuurlijke" hanenkam. Vooral leuk als papa haar in bad deed, die kamde haar haar niet plat. Bekijk bijlage 313819
Dit is een maand geleden. Het begint nu ook aan de zijkanten te groeien. Niet zo'n mooie lange bos als ik hier voorbij zie komen (wow) maar ik vind het er wel leuk staan nu het wat langer wordt. Bekijk bijlage 313822
wat leuk al die foto's met mooie bos haren mijn dochter heeft ook een mooie bos. helaas begint het nu erg uit te vallen. mijn zoontje was kaal het eerste jaar. hier mijn trots
haar? wat is dat? nee mijn meisje heeft zeer weinig haar je kan het niet eens beet pakken en madam is toch alweer bijna 10maanden nu. leuk joh als je kapster bent en je dochter heeft geen haar Krijg helaas ook vaak de opmerking 'wat een leuk knulletje' ....