Leuk topic! Deze foto was me nooit opgevallen maar hij is wel heel lief dus bedankt voor het me erop attent te maken
@Justinsmama... Ook in het ziekenhuis bevallen? Als je ff een paar weekjes had gewacht waren we mekaar misschien wel tegen gekomen daar. Ik hem namelijk ruim 2 weken daar gelegen voordat Lars kwam @Veghelsemeid... wat lief! @rest... wat een mooie foto's! En wat een trotse papa's allemaal
Hier zit manlief te wachten tot iemand kwam helpen met wassen/aankleden van Thirza. Ik was naar de ok. Bekijk bijlage 159723
Leuk topic! Hier is papa voor het eerst met Simone aan het buidelen (hij mocht eerst), ze is hier net geen 24 uur oud.... Ik heb er ook wel een waar hij bij de couveuse staat maar deze is veel mooier
Papa met Tygo. Niet de eerste foto want die was wat wazig omdat ik die had gemaakt met trillende handen van de inspanning. Maar dit is de eerste foto met papa toen we thuis waren uit het ziekenhuis.
Bekijk bijlage 159889 hier een foto van dévana met haar papa. zie net dat dit de eerste foto is van hun samen. ben in het ziekenhuis bevallen,en daar moest alles heel erg snel. ze hadden het erg druk,dus niemand heeft op dat moment een foto van dévana en willem samen gemaakt. hier had hij haar net in bad gedaan,en aangekleed.
Bekijk bijlage 159890 de eerste foto van willem met bastiaan samen. hier gelukkig wel iemand die tijd had om foto's te maken.
Oooh lieve foto's allemaal, zit nu op mijn werk, hoop dat ik vanavond ook nog even eentje kan plaatsen!
Weet niet of papa het wel een goed idee vindt dat hij hier op het forum staat, zo niet, dan verwijder ik ze straks gewoon weer. Hier papa met ons dochtertje:
aah wat n leuke foto's al die papa's lijken wel uit elkaar te knallen van trots, zo lief ik zal de eerste foto van mjn vriend met onze kinderen ook even zoeken