Bekijk bijlage 564767 Jurkje met stippen en de jumpsuit in vier maten gekocht zodat ze kunnen matchen
Dat is hij ook het staat haar super leuk. Dit jaar mocht ik van mijzelf niet zo veel duurdere urkjes kopen. Het is eigenlijk te gek hoeveel ik er steeds aan kwijt was. Maar deze kon ik niet laten. Met 20 % korting bij prenatal gekocht dus meevaller op noppies website is het nog te koop.
Dit is van River Island! Super leuke kleertjes hebben ze daar. Verder koop ik veel bij Mango, Zara, Next, Mamasandpapas en via de website van Childrensalon.
Jeetje kanonnen... Het meelezen in deze topic is levensgevaarlijk voor het (ontbreken van het) overlevingsmechanisme van mijn portemonnee
Ik kon het niet laten ook al ik op zijn vroegst over 12 weken duidelijkheid heb (mocht alles goed blijven gaan).
Wie weet hoe het merk Moodstreet valt? Op Happybee zie ik staan dat maat 140 gelijk is aan 140/146. Als dat echt zo is, is dat denk ik veel te groot voor dochter. Maar 128, wat dan 128/134 is, is volgende winter misschien wel weer wat aan de krappe kant.
Waar is de jumpsuit van? Vind hem echt super leuk! En is het echt roze roze, of meer oud/zacht/zalm? M'n meisje heeft rood haar dus kan echt niet alle roze hebben haha
Damn je bent zo snel met reageren, had er nog een vraag bij gezet whaha. Maar ga even op de site kijken!
https://www.riverisland.nl/p/mini-girls-pink-frill-sleeve-playsuit-829273 Heb hem nog niet binnen, zal een foto maken als ik hem heb. Maar hij is er ook in t babyblauw❤️
Sinds een paar weken, sinds het duidelijk was dat er geen gezinsuitbreiding meer gaat komen, zijn we geruild van kamer. Wij slapen nu in Carmens kleine kamertje en zij heeft nu een ruime slaapkamer. Mij boeit het niet en zij heeft nu alle ruimte om lekker met vriendinnetjes te spelen! We gaan binnenkort de slaapkamers opknappen , m'n man is niet zo dol op knalroze muren met glitters . Heb superleuke muurstickers gekocht voor Carmen's kamer. En een zwik 3d vlinders, ook voor op de muren. Bij Aliexpress
Ja thanks voor die tip. Echt een leuk merk. En de broeken zijn lekker smal. Zakken hem niet af! Moet normaal altijd broeken kopen die je aan de binnenkant kleiner kan maken. Deze passen gewoon