Was benieuwd hoe ze vallen? Vorige week had ik een paar Skechers gekocht die er enorm breed en groot uitzagen, leken wel slagschepen. Heb al tegen haar gezegd dat als deze schoenen weer tegenvallen ze echt mee moet naar een winkel zodat we fatsoenlijk kunnen passen..
Ik vind ze wel wat groter vallen, ruim niet perse. Maar de lampjes zijn wel gaaf (... vind mijn dochter)
Na een discussie over welke we moesten kopen hebben we ze maar allebei gekocht Dat zalmkleurige is trouwens oranje En Tsja zwart met oranje zijn KTM kleuren dus dat moest ie hebben volgens mijn vriend Bekijk bijlage 565092
O, heb jij er ook zo 1 thuis? Haha. De mijne crosst zelf ook en het liefst ziet ie Dafne over een aantal jaar ook wel op zo'n ding zitten. Bekijk bijlage 565135 Bekijk bijlage 565136
Hij crosst zelf niet meer, ja af en toe doet ie mee als er bijv vader/zoon cross is ofzo. Zijn broertjes crossen allemaal nog wel en ze zien allemaal het liefst dat allebei de kids op de crossmotor stappen
Mn vriend crosst niet veel hoor. 1x per maand of anderhalve maand en 2-3 wedstrijden per jaar. Hij had zn motor verkocht paar jaar geleden, maar toch weer 1 aangeschaft vorig jaar. En Dafne gaat natuurlijk al mee naar de motorzaak Bekijk bijlage 565157
Gisteren 2 Joggjeans broekjes opgehaald bij Hema in maat 68 (Had ik online besteld) had er 2 voor 13.50, koopje. Kan ik ze lekker gebruiken om mee te combineren, zoontje had namelijk iets meer bovenkleding dan broeken.