Hihi sorry!! Ik ben na jouw berichtje gelijk z'n schoen gaan checken omdat ik dus dacht dat hij van zowel british knight als adidas maat 27 droeg, maar niet dus.
Whaha! Ach, heb ze een maatje groter besteld, maar de hak zat niet lekker zei ze, dus ben benieuwd hoe het überhaupt gaat zitten bij haar..
Ik ben niet zo van goud, maar ze zijn nog vrij subtiel en niet goud-goud, dus heb deze nog besteld want m'n dochter vindt ze gewéldig! Dan wordt het dus kiezen tussen deze en de British Knights Bekijk bijlage 566535
Ik vind deze helemaal geweldig! Maar ik ben bang dat dat gouden laagje er al heel snel niet meer uit ziet. En dan hoeft ze nog niet eens gek te doen.
S. is vrij laat hoor, hij loopt een beetje achter de loopkar nu en aan de hand. De meiden liepen met 10/11 maanden al achter de loopkar. S. is nu 13 maanden. Komt vast snel genoeg daar wie weet loopt hij over twee maanden al .
Sara liep met 15 maanden, en Nuri kruipt nu ook nog niet eens ofzo, dus dat lopen zal ook nog wel een poos duren!
Jep, dat heb ik ook.. Daarom heb ik ook liever die British Knights, met zo'n rubberen neus! Ook nog eens 20 euro goedkoper
S. kruipt nu pas ... maar heel kleine stukjes. Liefst tijgert hij. Mijn oudste is pas gaan kruipen toen ze al liep ... zij was een buikschuiver . Al dan niet kruipen zegt niet altijd zoveel dus.