Deze twee zijn van Oovy. Verder koop ik regelmatig wat bij: Little Jet Mi Toetie Minisonly Babystyling Little Chipmunks Posh Kiddos Duck & Bean Nog wel meer waar ik even niet op kom. En ik vind veel (kleine) webshops via Instagram, heb er zelfs speciaal een account voor gemaakt.
Oooooo de eerste sandaal (buiten teva's) die ik niet oer en oerlelijk vindt. Sterker nog ik vind deze super!! Waar heb je die gekocht?
Zalando. We hadden twee soorten besteld en deze vind hij het mooist en lekker zitten. Ik ben er ook erg blij mee.
Redelijk op maat. Bij van Haren heeft hij 36, deze zijn 35. Ik vind van Haren vaak klein vallen. Hij heeft ook 34 aan gehad en 36. 34 paste, maar geen ruimte voor groei, 36 echt te groot.
Oke tnx! You made my day Heb wel net een ander modelletje omdat die van jou pas vanaf 33 gingen. Maar evengoed super blij met deze
Ik zal eens even sneupen! Mijn jongens zijn alleen wel ouder 12 en 7 dus mischien vallen ze buiten de maten....
Hier als een kind zo blij lol, had een leuk jeansjurkje gezien bij de Hema. Alleen niet in de goede maat. Webshop ook uitverkocht. En nu zie ik hem net weer als spam voorbij komen en blijkt dat alle maten weer zijn aangevuld. Heb dus meteen maar een nachtelijke aankoop gedaan En afgelopen middag bij Zalando 2 paar sandalen, kan ze kiezen welke ze wil houden. Bij Next een paar ballerina's. En nu ga ik echt naar bed, dit is natuurlijk niet de definitie van slapend rijk worden .
Voor de oudste (heeft zelf mee gekozen): Bekijk bijlage 567082 Voor de jongste: Bekijk bijlage 567083