Ik vind ze superleuk juist, het is een klein meisje. Het Nederlandse ' doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg ' kan ze de rest van haar leven nog doen.
@Elmyra Die groene broek heb ik ook maar wordt echt na 2x dragen zo lelijk!! Echt zonde. En @Schuurpapier naar aanleiding van je post op fb heb ik over m’n hart gestreken en deze besteld voor N & M die super graag glitterschoenen wilden Bekijk bijlage 567158
Oh hmm ... nouja ik zie wel even. Heb hem nu met 40% korting besteld. Moet ook nog zien of de maat goed is. Als hij past houd ik hem denk ik wel en was met de hand. Maar bedankt voor het melden iig .
Ah ja, deze webshops zijn wel veel gericht op jonge kinderen. Ik zal nog even kijken voor andere webshops.
Zijn er hier mama’s met Teva ervaring? Wil voor mijn zoontje Teva sandalen kopen. Hij loopt (lees rent) net een maandje en heeft maatje 22. Ik hoor om mij heen dat de Teva sandalen erg fijn voor ze zijn. Is dat ook als je pas loopt en hoe zit het als je een hoge wreef hebt?
Mijn middelste heeft deze als eerste schoenen gehad. Hij liep er goed op, maar de zool is niet volledig flexibel. Wel passen ze bijna alle voeten omdat alle bandjes verstelbaar zijn.
Ja hier super ervaringen met teva's, kinderen lopen er heel graag op. Ook de eerste zomer dat ze liepen.
Dank jullie wel. Als ik in schoenenwinkels kijk zie ik veel jongenssandalen met stugge zolen. Vandaar dat deze mij werden aangeraden. Hoe vallen de maten?
Dat vind ik ook hoor, ik vind ze helemaal leuk met die flamingo's. Maar met zo'n print vind ik het te duur voor 'erbij'. Ik koop zoveel mogelijk schoenen in een kleur die goed te combineren is..
Ja, dat doe ik ook inderdaad. Kan ik de meeste schoenen met vanalles combineren. Ik geef sowieso niet meer zoveel geld uit aan een paar schoenen. Ze loopt toch het liefst op blote voeten, haha.
Gewoon op maat is mijn ervaring. Ze slijten ook nauwelijks, mini kan de eerste teva's van de middelste prima aan terwijl ik meestal sandalen aan het eind van het seizoen wel weg moet gooien. De middelste kan dit jaar die van vorig jaar nog aan, ik had al het idee dat zijn voeten beperkt gegroeid waren, en dat kan ook echt, het ziet er nog prima uit.