Ik zag toevallig op t forum vanmiddag iemand met een zooi hemakleding uit de aanbieding, dus nog even snel vanavond geweest voor de oudste. Makkelijke speelbroeken, sokken 2 shirtjes en rompers. En voor mezelf nog wat jurkjes! Was echt geen geld
Voor zoon. T-shirt rechts boven heb ik ook nog in het zwart/grijs-wit besteld. Ben vooral benieuwd hoe het nu valt! De laatste keer dat ik bij Zara bestelde is lang geleden
@Prettykitty idd jou schuld haha. Nog bij t plaatselijke kledingwinkeltje een pakje voor de kleine, korte broek en hoedje voor mn grote meneertje
@Schuurpapier heb de jurkjes binnen! Had voor m’n dochtertje de 98/104 besteld die is wel iets te groot / lang normaal heeft ze 92/98 voor mezelf de L/XL (ik zit altijd tussen M en L in dus durfde echt niet de s/m te nemen maar het zit bij mij perfect! En ik vind ze echt heel leuk! Bekijk bijlage 568132 Zitten ook zakjes in!
J Jaaaa leuk!! Super bedankt! Waar ook al weer besteld? En hoe lang valt ie? En ja, kwart Tunesisch haha, hun paps is een halfje
De jurk zit bij mij zo’n 10 cm boven de knie. Haha geweldig zeg zo blond dan! Hier besteld https://www.leukste-kinderkleding.nl/c-3788324/moeder-vader-dochter-zoon/
Twee jurkjes van Petit Louie voor de kleine meid. Bloemetjes met korte mouwen, de streepjes heeft lange mouwen.