Vandaag goed geslaagd bij de Hema voor zoon en dochter. Van de prijzen op de rode stickers ging nog 50% af
Wie heeft er tips voor mij? Binnenkort een bruiloft en ik zoek nog: - schoenen of sandalen voor mijn zoon (maat 29/30). Hij heeft een korte chinobroek met overhemd + vlinderstrikje aan. Wat voor schoenen passen daar nu bij? Graag wel dat hij ze erna ook nog kan dragen... - een mooi jurkje voor mijn dochter (maat 86). Ze is een stoere dame, dus niet te zoet/teveel tule. Maar aan de andere kant moet het wel echt een feestjurkje zijn. Budget tot 50,00. De gewone winkels heb ik wel zo'n beetje gehad. Of het is een wolk van tule en te tuttig voor haar, of niet in haar maat. Misschien wel een onmogelijke vraag, maar met jullie hulp gaat het vast lukken. O ja, ik winkel niet bij Ali
Twee leuke truien bij Kiabi besteld. 74 begint al beetje kort te worden bij mijn zoontje dus ik heb 80 gekozen maar er staat op het label 18 maanden?? Dit klopt toch niet lijkt mij? Want heb net echt de hele kinderbijslag uitgegeven aan maat 80... help?
Als het past dan past het. Hier zat zoontje met 6mnd ook al in 80. Zo raar is dat niet. Dus gewoon even wat passen, is het te groot dan kun je afwachten tot ie erin groeit of het omruilen.
Maten in leeftijd zijn wat verraderlijk. Sommige zetten de max leeftijd erop (dus tot 18 maanden) andere de gemiddelde leeftijd (ongeveer 18 maanden) en weer andere zetten de beginleeftijd erop (vanaf 18 maanden). En dan heb je ook nog 18 maanden bij een Nederlands kind of 18 maanden bij een itaItalia kind. Gewoon passen dus en onthouden hoe het valt voor de volgende keer.
Als ik het me goed herinner vallen dingen van Kiabi klein, dus kan zijn dat ze zelf daar al rekening mee hebben gehouden en de maten "omgerekend" hebben. Een 18m van Kiabi zal dan als een gewone 80 vallen
lekker in de sale geshopt alvast voor het najaar! Bekijk bijlage 578959 Bekijk bijlage 578960 Bekijk bijlage 578961
Inderdaad ligt aan de bouw van je kindje. Mijn zoon droeg met een maand of 9 al maat 80 en mijn dochter droeg met 18 maanden pas maat 80.
kleertjes.com coccinelle.nl debabyboetiek.nl en mayoral.com zelf zijn de nederlandse winkels waar ik Mayoral bestel voor mijn dochter.
Laarsjes voor van het najaar/winter voor dochter. In de sale bij Shoesme. Maat is een beetje op de gok, dus ik hoop dat ze ze gaat passen tegen de tijd dat het weer laarsjesweer is.
Bijna vakantie! Setje van ninni vi en kniekousen van b-nosy. Was al een tijdje op zoek naar kniekousen, leek me leuker dan altijd leggings en vond dit wel handige kleuren in haar garderobe. Bekijk bijlage 579271 (En nog een stukje kat, die hebben we al heel lang )