Ik wilde net hetzelfde zeggen over jouw aankopen! Wat leuk, van de Primark! Ik denk dat ik daar maar weer eens heen moet.
Bekijk bijlage 591652 Ik heb ook nog een okergeel jasje voor haar dus daar kunnen de wanten/muts/sjaal ook mooi bij.
Staat leuk zeg! Welke maat draagt jouw zoontje? (ivm collectie waar het bij hoort). Mijn zoontje draagt nu doorgaans 110.. misschien moet ik ook maar weer eens naar de Primark. (ligt niet in mijn woonplaats, een uurtje met de trein hier vandaan).
Deze jas is 104 en komt uit de collectie voor de grote jongens. Ze hebben ze ook over kleine jongens maar daar moet jij zo te lezen niet zijn De jas is ook nog in het rood, groen en blauw verkrijgbaar.
Nog een paar dingen besteld voor de drie aapjes . Corduroy jurkjes voor de meiden, de groene voor de middelste en bruine voor de oudste. Leggings even zien of die er leuk bij zijn en anders op zoek naar iets anders. Rokje nog voor de middelste en de laatste twee shirtjes voor de jongste.
Deze nog even gauw voor N gehaald. Een jas met daarin een vest geritst. Als het dan toch 's middags te warm is kunnen ze op het kdv makkelijk het vestje eruit halen Bekijk bijlage 592232