Wat een geweldige kapsels maken jullie zeg. Ik ben hier al blij dat dochter haar haren geborsteld en uit de klit zijn, zonder teveel drama. Daarna krijgt ze een of 2 staarten, soms met vlecht, maar meestal heeft dochterlief geen geduld daarvoor.
Heb je eerst een staart gemaakt en dan deze haren uit laten waaieren over het hoofd en dan ingevlochten met al het haar wat je rondom de haargrens uit de staart hebt gelaten???? Zo niet, hoe heb je het dan gedaan??? Is erg mooi!
Moet je toch ook wel kunnen invlechten lijkt mij? lengte genoeg door die krullen dacht ik! Of strak in een staartje kammen??
Klopt! Het is echter een knulletje Ik las dit topic en zag hem daar zo zitten met zijn dwarse haar, en kon het niet nalaten een foto te plaatsen...
ik vind het heerlijk om met haar haar te klooien, helaas mag het niet altijd. dit is een van de laatste creaties.
Boehhhooeeee ik wil ook!! Echter nog geen haar te bekennen op het kale paasei van m'n dochter.. Mooi hoor meiden. Tzt kom ik weer spieken in dit topic voor inspiratie!
Ik antwoord al was het niet mijn kapsel Je maakt een staart midden op het hoofd, maar rondom laat je haar vrij. Dan pak je links of rechts boven een streng en een streng uit de staart. Daar maak je de drie vlechtplukken van. Vervolgens ga je invlechten waarbij je steeds een streng uit de grens bijplakt en daarna uit de staart.. Goed uitkijken dat je de staart mooi verdeeld zodat je ook echt rond uitkomt
Ja in de opening waar je bent begonnen.. Ook mooi als je een lint als 4e streng meevlecht Heb even op internet gezocht, maar dit is een duidelijke tutorial Hairstyles For Girls - Hair Styles - Braiding - Princess Hairstyles
ik zou niet eens meer weten hoe ik met 4 strengen moet vlechten. Dat kon ik vroeger idd, maar ben het inmiddels vergeten.....
Eigenlijk gelijk als met drie.. Bij lint is het mooi om van links naar rechts Haar lint haar haar. En dan rechts over onder over Links dan onder (is rechts al over gegaan) over onder.. Zo verplaats de lint nooit. Zal eens kijken of ik er een foto van heb
Ik had vorige week filmpje gezien over vlechten met 4, lijkt niet moeilijk. . Maar mn vingers werkte niet mee en dochter zat niet stil.
kan geen goede foto vinden.. maar hier zit hij in de voorkant... geen geweldige foto hoor tja hoe begin je h is haar l is lint h1 l h2 h3 h3 onder h2 over l onder h1 h1 dus over h3 onder l over h2 h2 dus onder h3 over l onder h3 hihi weet niet of dit nou duidelijker wordt Moeilijk om zo op te schrijven
ik ga het gewoon van de week proberen als dochter even stil wil zitten. Heb haar de foto's van het topic laten zien: alle kindjes hadden mooie haartjes en ja zij wilde ook mooie haartjes. Ze is vorige week 3 geworden, dus stilzitten is er nog niet bij Stomme vraag dan, maar hoe vlecht je in van links naar rechts, dus net als een diadeem zeg maar?, althans, hoe zet je dat vast/ werk je weg?
Het haar wat je niet in de diadeem wilt vlechten doe je tijdelijk in een staart.. Dan begin ik altijd lins en vaak doe ik alleen haar vanaf de voorkant bij. Anders krijg je zo'n duidelijke lijn. Dan maak ik of een staartje achter het oor of ik vlecht oor tot het einde en laat de lucht loshangen if steek hem bij wat ik met het rest haar doe
Leuk! dank je wel voor je tips, ik ga er mee aan de slag, zodra dochter het toelaat. Wil graag dat ze met Pasen een mooi kapsel heeft, want opa en oma komen deze kant op, wonen 3 uur rijden uit elkaar, dus dan is het wel erg leuk als haar haartjes extra feestelijk zitten.
Hier het kapsel van mijn oudste voor haar 3e verjaardag. bij de jongste begint het nu te groeien maar er springen nu spontaan krullen in.