Leuk! En gefeliciteerd! ! Hier vandaag opzij een vissegraat vlecht http://img195.imageshack.us/img195/6766/20130325075857.jpg
Het zit nog niet supernetjes, maar voor een eerste creatie zit het mooi Ik heb het rond haar hoofdje gevlochten en de laatste stukjes op haar hoofd vastgezet me bloemenclipjes. Misschien morgen vanaf links vlechten en dan langs haar voorhoofd naar beneden?
Oh! Ik ben jaloers! Wat een super mooie creaties allemaal zeg Helaas wilt mijn dochter (nu 2,5) helemaal NIKS in haar haar hebben, als onze diva een goede dag heeft mag ik er een heel soms een speltje indoen, maar meestal is die er binnen het uur alweer uit
Mooi zeg, hier wel gezegend met een dame met heel veel haar alleen heeft ze ook nog zoiets als een eigen willetje Krijg nu met moeite haar pony naar achter met een elastiekje haha. Hopelijk veranderd dit nog als ze wat ouder is
Jongste dochter houd er ook niet van helaas. Speldje gaalt zw er uit, elastiekjes erin doen is gillen.
Wauw wat mooi zeg ! Hier een dochter 2,5 jaar met haren tot de schouders en die houd juist heel erg van vlechtjes en knipjes staartjes etc etc alleen niet zo van haarbanden Maar ze heeft nog erg dun haar en ik kan niet invlechten ik oefen wel maar het glipt me zo door de vingers die dunne lokken haha
Hier vanmorgen weer eens een kapsel wat al lang geleden is voor mij. Simpel maar zo leuk. Staart onder door halen, daarna touperen ( dat wordt vanavond wat.. Doe ik niet vaak hoor) onder vastzetten met haarspeldjes en natuurlijk een bloem
Als jullie mijn foto's zat zijn hoor ik het wel Vanmorgen wat lopen klieren.. Maar ik weet niet helemaal wat ik er van vind. Heb voor morgen slag nodig, dus wilde iets met vlechten doen.. Nou ja.. Z moet het er maar mee doen vandaag..
ik ben ook altijd bezig met mijn oudste dochter van 4 jaar oud ze vind het ook leuk ook ,ik kijk altijd via youtube filmpjes hoe ze het doen én dan probeer ik het na te doen .
heb dit nu ook gedaan bij L. maar ik vind de onderkant niet leuk zitten. Even paar keer uitproberen wat ik wel mooi vind.