Show de inhoud van de kledingkast van je baby!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Japs, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    wat een leuk topic, ik zal als ik klaar ben met wassen en strijken ook eens een foto plaatsen.

en wat hebben sommige VEEL! mijn kast lijkt meer op foto 1

2. Blossum

Blossum Bekend lid

21 nov 2009
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is dat heel erg dan ;) hihi

3. MamaJ

MamaJ Actief lid

22 mrt 2008
    115
    0
    0
    Mmhmm precies, mijn woorden! Guys are great! 8)

4. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    leuk topic...

5. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Wat veel allemaal. Had maar een stuk of 6 setjes bij mijn zoontje. Scheelde misschien ook dat we niet wisten wat het werd en dat ik daarom alleen neutrale kleertjes kon kopen.

6. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    bij de 30 weken nu ligt heel de bodem vol en hang er veel meer haha. Al 3 zakken staan er op zolder.

7. MissT

MissT Niet meer actief

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. Marise

Marise Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.588
    1
    0
    Ik zag bij collo hele leuke gekleurde hangertjes in haar kastje. Waar komen deze vandaan?
    Andere tips zijn ook welkom. Ik wil leuke kleren hangertjes maar niet te duur!

Wie wie?? ;)

10. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik heb dus ook (eindelijk!!) de babykamer . nou heb ik een commode en een kleding kast...maare als je alle kleding in de kast doet, wat doe je dan allemaal in de commode?
    misschien domme vraag maar tis me eerste kindje en heb echt geen idee :p

groetjes

11. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    commode heeft hier 3 lades:
    onderste bevat beddegoed (moltons, lakens, dekens)
    middelste bevat badcapes, washandjes, overtrekken voor waskussen en slaapzakjes
    bovenste bevat hydrofielen, luiers, sokken en rompers (die hij nu past, wat nog niet past ligt in de kast), oh, en mutsjes.

12. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    wij hebben ook echt niet zoveel! Hebben alles nog (behalve dat waar de vlekken niet meer uit gingen) van de eerste en hebben daar nog wat bijgekocht. Zoveel...pff volgens mij hou je dan een hoop over wat nog nooit is gedragen

13. Tammetje

Tammetje Actief lid

29 mei 2010
    145
    0
    0
    Pedagogisch Hulpverleenster
    Eindhoven
    Ik heb ook gekleurde klerenhangertjes gekocht...heb ze bij de xenos gehaald. Geloof dat het 7 stuks voor 3 euro was.

14. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    okee bedankt :p ja ik heb 4 laadjes in de commode die ik mag gaan inrichten. alleen de kledingkast moet nog in elkaar gezet worden en dan kan ik ook eindelijk eens beginnen :D

groetjes

als ie klaar is zet ik wel een foto neer ;)

15. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ik heb de hangertjes gehaald bij de Babydump. 5 voor 2,50 meen ik, dus viel wel mee.
    Jongen is ook super hoor, maar gaat me weer behoorlijk wat geld kosten denk ik. Maar denk dat ik voor een jongen wat minder zou kopen, maar mss wat meer merkkleertjes.
    Ach, het maakt me ook niks uit wat het wordt. Heb mijn meissie toch al...;)

16. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh ik dacht dat er heel veel mensen waren met zo´n kast als Collo.
    Ik ga maar geen foto´s maken van de kast van mijn zoontje. Schaam me dood. Er liggen alleen al 25 lange broeken in maat 86, allemaal merk. Shirts met lange mouwen ga ik maar geeneens tellen.
    Ik zal wel eens een foto van de kast van onze 2e maken. Moet de kast nog kopen en de kleertjes nog uitzoeken. Dus over een week of 10.

Toen mijn zoontje net geboren was had ik soms wel 5 setjes op een dag nodig. Alleen in maat 50 had ik maar 6 pakjes. Daar heeft hij het toch ruim een maand mee gedaan. Vanaf maat 56 had ik veel.

Ik hou me dan ook niet aan uitzetlijsten.

17. misa

misa Niet meer actief

@Silly88: ik doe voornamelijk luiers, rompers, hydrofiele luiers en washanden, wasspul, sudo (enz) in de commode! Alles wat je handig en snel bij de hand moet hebben!

18. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

19. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

20. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    jeetje, wat hebben sommige veel kleding voor de kinderen zeg... kopen jullie dat allemaal zelf of krijgen jullie ook veel kado...
    ik heb wel een kast vol met kleding maar dan voor 2 kinderen, ze slapen op 1 kamer...

Deel Deze Pagina