ook al een boel nony! wij hebben ook al erg veel zoals mensen opmerken die bij ons op visite komen..zelf vind ik het nog wel gaan hihi..
Als ik jullie kasten zo zie durf ik haast geen foto te plaatsen van die van mij... Krijg een beetje het idee dat ik ons kind nu al te kort doe. Haha.... Terwijl ik toch redelijk wat heb, dacht ik....
Leukleukleuk om te zien allemaal! @Sukke, dat zal toch best wel meevallen? Je doet je kleintje echt niets te kort als je iets vaker moet wassen en als de kleren vaker dan 1x aan kunnen ! Show je foto's zou ik zeggen!
hier de kast voor de toekomstige baby. Voor mijn dochter heb ik toch wel meer. Maar ja meisje he Zoveel als collo heb ik ook niet. Tenzij je misschien rompers enzo meetelt want daar heb ik echt een berg van...
Sow dames jullie zijn snel en hebben al zo veel gekocht!! Bij ons is de kast nog geen eens geleverd en wat betreft kleding vind ik dat ik voldoende heb maar in vergelijking met de inhoud van de kasten wat ik hier zie niet dus Denk ook niet dat ik meer ga kopen, moet alleen nog de puntjes op de I zetten
alle witte kleertjes die bij mij in de kasten hangen en liggen zijn nog van mijn zoontje...dus heb niet zo heel veel gekocht.. en er hangen zelfs kleertjes voor volgende zomer/winter tussen...
Tjonge jonge wat een (over)volle kasten zie ik voorbij komen!! Zo vol is ie bij mij in ieder geval (nog) niet...je weet natuurlijk nooit wat je nog krijgt. De verleiding is trouwens wel heel groot om leuke dingen te kopen, maar loop er maar een beetje langs heen... voor je het weet kunnen ze het niet meer aan en vind het jammer om dan zoveel gekocht te hebben!
Haha, ik bedoelde het ook niet serieus hoor! Er moet nog het 1 en ander gewassen worden dus ik zal van de week ook maar wat foto's maken dan...
Ik heb gelukkig nog geen kast (tenminste ng niet gebruksklaar vor nummer 2) maar die van mij is tot nu toe schrikbarend leeg Maar dat krijg je als de echo geen 100% zekeheid geeft en je het geslacht ook geheim wil houden vor iedereen Meisjeskleren heb ik nog genoeg van mijn dochter en voor een jongetje moet geshopt worden
Had ik ook, ik wist dan niet wat het zou worden en had hoogstens 5 setjes toen ze geboren werd. Uiteindelijk blij dat ik niet meer had gekocht, want ik kreeg nog zo'n 25 kledingstukken van alle kraamvisite. Een hoop heeft ze maar 1 of 2 dagen aangehad. Wel leuk om te zien hoor al die kasten met kleertjes en spulletjes .
Jeetje, wat een volle kasten bij sommige. Ik heb nog maar 1 setje kleren en 2 paar laarsjes. Hihi, laarsjes inderdaad, gekregen van een tante en zelf een paar gekocht afgelopen week bij de uitverkoop. Winterlaarsjes, we zullen zien of t kindje ze past als het ook daadwerkelijk winter is Kinderkamer etc is nog nieteens af, dus voor mij nog geen reden om kleren te gaan halen. Komt allemaal wel... Haha
Wij hebben nog geen kledingkast die wordt begin januari geleverd. Dit zijn ongeveer haar kleertjes in maat 56, intussen is er nog meer bijgekomen.