De kast van onze kleine man... Maat 50, 50/56, 56, 62 De lades van de commode heb ik niet op foto, daar liggen alle rompers, sokjes, hydrofielluiers, beddengoed, slabbers enz enz in...
de meeste kindjes van 3300- 3600 gram passen echt maat 50 nog het beste.. colin was 3360 en die heeft 5 weken in mt. 50 gezeten. daarna zeker 2 maanden 56 dus pas met 3 maanden kwam 62 een beetje in beeld. Dus ik zou zelf ten alle tijden 1 of 2 pakjes mt. 50 in huis hebben. tenzij je zeker weet dat je een ruime 8 a 8,5 ponder krijgt. Heb nu dus ook 50 en 56 liggen.Alles zonder voetjes, benen zijn vaak te lang, de commode la liggen de meisjes en nieuwe neutraal kleur kleertjes in, bij mijn zusje is er nog zo'n lading nuetrale en jongens kleding mt. 50-56.. dat komt dus ook deze kant nog op. o ja en 2 pakjes 50 en 1 pakje 50-56 in haar ziekenhuis tasje incl. 4 paar sokken, 4 rompers, vestje, 2 mutsjes en in andere kast nog 3 vestjes apart klaar liggen.
Nickse, zie dat jij ook schoentjes hebt. Dat is pas voor later toch? Hoeveel slofjes hebben jullie? Ik heb maar 1 paar.
Ik ben gek van schoentjes en slofjes die leren en heb er dan ook al schrik niet 4 paar klein en 1 paar groot nieuw En dan die ik nog heb van me dochter
Wat leuk om te zien allemaal. Ik heb zelf nog niet zoveel... Ik wacht eerst even af wat we allemaal nog zullen krijgen
Smartie, er staat inderdaad 1 paar gympjes in de kast, die zullen waarschijnlijk pas bij 4 maanden passen ofzo, maar ik vond ze te schattig om niet te kopen Hihi Ik heb tot nu toe 3 paar slofjes voor in het begin...
O je, ik ga hier maar geen foto plaatsen (of toch wel? Morgen ofzo?) Ik heb alleen al in maat 50 10 pakjes (hoop van grote broer) en in maat 56 iets van 50 dingen ofzo. Ik heb alleen al 25 rompers in maat 56 hahaha. Had nog veel van de eerste en ik krijg ook steeds bij. In maat 62 ga ik de dingen maar niet meer tellen geloof ik. Ik zweer bij de badstof overslagrompers van de HEMA, jammer dat die er niet meer zijn.
Hahaha maakt toch allemaal niets uit? De een heeft gewoon meer vantevoren dan de ander. Ik denk dat als we de kast na de bevalling allemaal zouden zien dat we allemaal een heleboel hebben Hup gewoon showen die foto´s!
Hoe hebben jullie broekjes opgehangen? Ik heb nog geen hangers gezien voor baby's om broeken tussen te klemmen, en ook geen gewone hangers waar je ze aan kan hangen? Ik heb nu maar een broekje aan een broekhanger van mezelf, maar zijn ze er speciaal voor baby's?
Ohhhh als ik dit zo zie krijg ik shopwoede hahahahaha.. Ik ga deze topic in de gaten houden En van de week tijdens de kerstinkopen maar stiekem wat dingetjes shoppen dan haha.
Ik heb sommige broekjes inderdaad ook ophangen die bijvoorbeeld bij een bepaald truitje of vestje horen, zo weet vriendlief tenminste ook wat setjes zijn en wat dus bij elkaar kan Haha Ik heb gewoon baby broekhangers gekocht bij de baby-dump, daar verkopen ze die !!
niet. want ik wilde alleen witte houten hangers, en die broekklemmen hieronder genoemd zijn alleen in houtskleur. maar, daarbij zou alle kleding ook nooit in de kast passen, als ik de broeken ook nog op ging hangen dus ik heb nu de tshirts, truien, overhemdjes enzo hangen (op maat) en dan daaronder op stapeltjes de broekjes. en dan het stapeltje broekjes maat 56 (bijvoorbeeld) onder de shirtjes etc maat 56.
Bij de Babydump dus... Moet ik daar toch een keertje gaan kijken! Thanks Nikske! Lieselot, het lijkt me wel handig om alles als setje weg te hangen, makkelijker voor mn vriend!