wow wat hebben jullie allemaal al veel kleertjes! Echt super om te zien. Ik durf eigenlijk niet te veel te kopen want ik ben bang dat de kleine er zo uitgegroeid is en het dan ongebruikt in de kast blijft hangen. Ik neem aan dat al die kleertjes niet allemaal in dezelfde maat zijn toch?
Mooi hoor al die volle kasten Zoveel hebben wij eigenlijk niet, lijkt het wel... Maar ik denk genoeg om de eerste tijd mee door te komen haha
Hier een fotootje van onze kledingkast hihi. Op de bovenste plank links ligt maatje 50, rechts 56 Op de "bodem" ligt 62 en 68. Het hanggedeelte is in 4 porties verdeeld. 50-56-62-68 In de la liggen alleen rompertjes maat 62 t/m 68 . De 50-56 heb ik in de commode.... Bekijk bijlage 123541
wat hebben jullie allemaal ontzettend veel kleding! mijn zoontje ging met 8 weken over in maat 68 dus ik ben blij dat ik niet zoveel gekocht had! bewaar mijn geld liever voor als ik in kan schatten welke maat hij in welk seizoen heeft.
Wat heerlijk om in dit topic te neuzen! Ik heb vanmiddag mijn kleertjes uitgezocht en bekeken, maar heb lang niet zoveel nog! Maar ik heb nog tijd zat Ik durf het niet zo goed, de papa van mijn kindje was ruim 9 pond bij zijn geboorte en 57 cm lang. Dus ik wacht toch maar even af voor ik verder shop..
Wat ziet die kast er heerlijk uit Nikske! Ik denk dat ik ook al zoveel heb, het is zo heerlijk om die kleine kleertjes te kopen. Heb mezelf nu even een shopverbod opgelegd, anders past het straks niet meer in de kast! Heb nu alleen 50-56-62 hangen, grotere maatjes liggen in een kast in mijn kamer.
Ehm. Mijn kastje.. Ben pas op de helft van de zwangerschap maar ze heeft nu alles wel dacht ik zo Ik heb mezelf een shopverbod opgelegd, anders kan ze straks niet eens alles aan! Er hangt vooral 50/56 en 56 in, maar sommige dingen zijn al 62 of 68. Heb amper maat 50.
De kledingkast voor onze kleine meid: Op de roede hangen alle kleertjes in maatje 50/56 en 2 setjes 62. Op de plank er onder liggen alle broekjes, rompertjes (mt 56/62) en sokjes. Ook nog een paar grotere setjes trouwens. In de commode liggen de rompertjes in mt 50 (zo'n 12 schat ik). Los hangt nog het eerste pakje aan de muur en nog een setje mt 62. De eerste tijd zal ze het niet koud hebben denk ik zo *Heeft zichzelf ook officieel een koopverbod opgelegd*
Hier een foto van de kast van onze kleine man Er hangt nog niet zo heel veel in.. Bekijk bijlage 145187
ahhw schattig hoor allemaal! ben ook benieuwd naar inhoud vd kasten voor verwachte baby'tjes waarvan de ouders het geslacht nog niet weten.. ik zal zelf binnenkort een foto'tje posten is nu vooral wit/grijs/oranje, 'neutrale' (uniseks) kleertjes zijn soms nog best wel lastig te vinden!
Wat hebben jullie allemaal leuke dingen zeg! Ik kan helaas nog niet zo veel kopen, omdat we niet weten wat het wordt! Volgende week pretecho en hopelijk dat ik dan ook helemaal los gaan!
Ow wat leuk om dit allemaal te zien!!!! Kan niet wachten om allemaal kleertjes te gaan kopen... Ik heb afgelopen weekend 2 setjes gekocht van maat 56.. dat was mijn eerste aankoop. Maar omdat ik eerst wil weten wat het wordt wacht ik toch nog even met spulletjes kopen! Wel echt heel leuk dames!
Hééééérlijk al die gevulde kastjes! Hier zal het ook na de geboorte zijn, we hebben besloten om het geslacht niet te vragen, mmar ik vind het zo moeilijk om spulletjes te kopen!!
Heel leuk om te zien.. Wij weten wel wat het is en dat is wel heel handig. Vooral omdat je dan opeens heel veel kleertjes krijgt. We hebben nog maar 1 setje zelf gekocht en de rest allemaal van mijn zus gekregen. 2 Dozen vol uit gezocht en uitgewassen.. wat nog mooi is hangt nu dus in de kast Hierbij een foto Bekijk bijlage 145291