Wie heeft ervaring met deze beddenwinkel? Ze hebben hier heel goedkope boxsprings vanaf 399 eur. Kan een boxspring wel goed zijn, voor zo'n goedkope prijs? Wil er misschien eentje aanschaffen, maar eerst effe ervaring vragen van mensen die er bekend mee zijn.
Ik heb geen ervaring met deze zaak, maar mijn eerste ingeving is wel: goedkoop is duurkoop. Zeker in het geval van boxspring. Ik zou ook even het merk boxspring achterhalen en dan eens kijken wat je op internet kan vinden. En ff proefliggen natuurlijk.
Wij hebben 2 jaar geleden een boxspring voor 399 gekocht. Nog geen spijt van gehad hij ligt heerlijk. Nog nooit zoon lekker bed gehad. Ken dat merk voor de rest niet dus daar kan ik je niet mee helpen. Maar een goedkoop bed hoeft dus niet perse waardeloos te zijn.
Het ligt er maar net aan of je goed op zo'n matras kunt liggen Goedkopere matrassen worden natuurlijk ook goedkoper samengesteld: minder/geen pocketvering - minder/geen traagschuim, etc. Vriendlief en ik waren ook van het idee "goedkoop is duurkoop" en we hebben nu geen super dure matrassen, maar ook niet de goedkoopste. Helaas was het voor ons ook geen optie om voor goedkope matrassen te gaan, aangezien ik chronische rug- en bekkenklachten heb en vriendlief hetzelfde, maar dan bij zijn schouders (wat een kneusjes zijn we ). Een goed matras was/is voor ons dus érg belangrijk. Als je toch wilt gaan kijken naar een wat goedkopere matras, kijk dan goed naar de vering van de matras (pocketvering, waar en hoeveel/dichtheid), "hardheid van de matras", zit er eventueel een traagschuim gedeelte in (kan ik zeker aanraden!)?