haha ja dat is zo, het keukenlicht (spaarlampen) was dan inmiddels opgewarmd die zit aan het plafond achter de koelkastdeur, dus de het is daar een beetje een donker hoekje
hoe voller je koelkast hoe minder energie hij verbruikt, pakken drinken worden als het ware koelelementen, zelfde als met je vriezer. Leuk onderwerp trouwens! leuk om te kijken.
en de deur: in de lades liggen nog biefstuk, witlof, tomaten, chocolade, babyflesjes Bekijk bijlage 155506
jeetje wat een nette en volle koelkasten. ik schaam me dood voor mijn koelkast nu ahhahaha. ziet eruit alsof we de tas er zo in leeg gekieperd hebben
Oh, ik dacht juist dat hij meer energie zou verbruiken, met hoe meer erin ligt.... Weer wat geleerd. Dan moeten we hem maar goed vullen...
had ergens op apg 8 gezegd dat ik een foto zou maken, helemaal vergeten tot ik je nieuwe topic tegen kwam dus even rondje keuken gedaan
Zijn 2 afbeeldingen samengevoegd tot 1. Kan er een beetje vreemd uitzien. En dat pannetje, daar zitten geschilde aardappelen in, voor vanavond.
Yup! Heerlijk spul he? Liefste drink ik rood-fruit, paars-fruit is ook goed, maar die oranje, nee blergh! Jammer dat er niet meer smaken van zijn, t drinkt zo lekker weg!
Ik kan niet tegen een lege koelkast, voel me dan zo zielig ...het ergste is dat ik alleen met mn dochter ben