assi@ ik zie dat jij ook zo'n kanonskogel hebt liggen in je koelkast. 2 vraagjes , hoe weet je of hij rijp is? en hoelang kan je hem gebruiken want je eet hem onmogelijk in 2 dagen op vrees ik.
Onzin hoor hij blijft gewoon op temperatuur.. Of er veel of weinig inligt. Hij moet alleen even harder trekken als je er iets in doet wat niet uit de koeling komt.
hier de inhoud van onze koelkast. heb m wel ff wat netter gemaakt dan hij was hoor mijn man kijkt niet zo nauw hoe iets staat. gaat gerust een pak met kaas plakken de deur in bij de flessen
he, jullie koelkast hadden wij ook, die van ons is vorige maand kapot gegaan en hebben nu een nieuwe...
Je kunt ze ook per halve kopen hoor, alleen dan niet in de supermarkt denk ik. mmm lekker, ik krijg er zin in!
Op de markt kan je ook een kwart kopen!! En als je een hele koop moet je er op kloppen, klinkt hij hol dan istie lekker rijp.
mijn koelkast is niet zo gevult op het moment, meestal doe ik per dag boodschappen (dus bijna dagelijks naar de winkel) maar daarbij ook nog eens vergeten dat morgen de winkels dichtzijn, moet nog boodschappen doen @meloenen watermeloenen moet je op kloppen hoe lager/doffer de toon hoe rijper en zachter hij is,galia & cantaloup meloenen moet je ruiken, des te zoter hij ruikt des te rijper voor de piel de sapo ook des te meer geur hij aflaat des te rijper..
De watermeloen die ik heb liggen is niet zo groot. Gewoon een kleintje. Doe ik 3 dagen over. Vandaag de 3de dag, die gaat wel op. Heerlijk!!!!!!! Heb hem nu in vershoudfolie gewikkeld. Zo droogt hij niet uit. Je moet kloppen op een watermeloen. Hij mag niet dof klinken. Hij moet vol klinken. Moeilijk uit te leggen, maar probeer het maar eens. Een te rijpe wil je niet hebbe, die zijn niet meer stevig van binnen, maar broos.. bleh.
huh waarom ligt je groente bovenin en niet in de groentenlade?(dat is beter voor de groenten, worden ze niet slap)
goh, heb ik eindelijk het draadje van me fototoestel gevonden. is het topic foetsie.... moest ik een heel eind gaan spitten. kom ik bij een volgend probleem. hoe zet ik die foto in een bericht?
bij plaats reactie zie je een paperclip, dan opent een nieuw schema en dan kun je de foto uploaden. Als het gebeurt is dan kun je dat venster sluiten en in je bericht de paperclip weer openen en dan voeg je hem toe.