grappig topic, ik kan ff geen foto's maken. me draadje is kwijt voor het uploaden. we doen 1 maal per week boodschappen dus hij zit dan redelijk vol. maar niet zo vol al die van...uuuh wie was het ook weer. ik moest hard lachen toen ik die opgestapelde deurtjes zag. ik hou van kastjes en koelkasten net als die van mirell. ik woon helaas al 7 jaar samen met een wandelende tornado. dus hoe meer hij overwerkt, hoe netter de kasten erbij staan hier en de gang en en en, hihi. nu moet ik er ook bijzeggen dat we chronisch plaatsgebrek hebben, hopelijk wordt dat van de zomer beter na de verbouwing. ik hou niet van pakken op een leeg plejk dus heb ook best wat voorraad, maar ik probeer zoveel te kopend at eht niet bederft. met name ind e koelkast dan ook.
..dan hebben jullie vast heel veel personeel, of jullie hebben een lint voor de schappen zodat de klanten er alleen naar kunnen kijken!
Mijn koelkast. Wij hebben niet zoveel te besteden mijn dochtertje en ik. Dus hij is aardig leeg. Volgens mij is hij nog nooit vol geweest. En het meeste bewaar ik in de diepvries. Oja, de winkel is 5 min. lopen dus als ik dan wat nodig heb dan loop ik even heen. Fruit ligt in de fruitmand en groente ligt in onze koude kelder.
@Uk; Zo moet de onze er ook uitzien! Heb alleen veels te weinig tijd om meerdere keren per week naar de supermarkt te gaan dus haal alles in een keer en dan ziet hij er weer uit alsof er een tornado doorheen is gegaan...
wat leuk om te zien! Ik zie vooral veel ketchup staan en voorraadjes. Als ik dit zo zie, moet ik mijn boodschapjes toch wat beter bijhouden haha. Hier komt het regelmatig voor dat de mayo op is of de bakboter of de ketchup. En ik vergeet het dan telkens weer te kopen. Ik durf ook geen foto te plaatsen. We zijn net verhuisd en het geld voor een nieuwe koelkast is even op.
Hier onze koelkast. Nu vrij leeg... Morgen gaan vriendlief weer voor een week boodschappen doen. Nu wel veel drinken en bakjes salades in de koelkast omdat die over zijn van mijn vriend zijn verjaardag van het weekend. Normaal liggen die er niet...
werk alleen maandag en woensdags nog maar. en wij werken al vanaf begin met dezelfde ploeg dus gezellig
Grappig dit Jullie mogen bij mij ook wel even kijken. Probeer altijd erg netjes te zijn en hij ligt nooit erg vol. Er liggen nu nog een hoop dingen in die over zijn van een verjaardag. Normaal ligt de deur nooit zo vol.