show de inrichting van je flat, appartement.

Discussie in 'De lounge' gestart door A2CA, 12 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

ziet er leuk uit knap!

Mammievan2, oh jij hebt ook een bovenverdieping? fijn is dat zeg. De flat waar ik het over heb is alles gelijkvloers.

2. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ja ik heb een bovenverdieping 3 slaapkamers en de douche ook een inbouwkast en aparte washok voor mijn wasmachine en droger

3. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Oeh, gezellig! Doet me helemaal denken aan mijn appartementje toen ik nog in Londen woonde. Nostalgie... :)

(hier ook geen echte foto, maar dit lijkt er heel erg op):

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mijn app is 95 m2 , foto kan ik niet uppen via mn tel

5. mol81

mol81 Niet meer actief

Lol:p

6. carebear

carebear Niet meer actief

Leuke topic.
    Wij zijn aan het verbouwen.
    Ga ideeën opdoen.

7. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis

Proest...( wilt nu ook een plaatje zoeken wat heul erg op de woonkamer lijkt maar wil niet teveel spammen )

8. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Deze post heeft je voor mij verraden :D maar zag dat je coming out al in een ander topic was.

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    tja wil best foto's maken en plaatsen, maaaar echt representatief zou t niet zijn qua indeling ;)
    we hebben namelijk 44m2 woonkamer en woonkeuken samen, maar alleen t zitgedeelte is al zeker 25m2....
    dus tja of je er wat aan hebt...

wij hebben t speelgoed wel in de woonkamer, maar hebben er dus ook wel genoeg ruimte voor en haar kamertje is juist ook best klein weer, maar zal in de toekomst ook genoeg op haar kamer liggen ;)

10. Letizia

Letizia Lid

22 okt 2013
    98
    0
    0
    Balie medewerkster bij tandheelkundige kliniek
    Rotterdam
    #30 Letizia, 12 nov 2013
    Laatst bewerkt: 12 nov 2013
    Hier een glimp van onze woning.

Bijgevoegde bestanden:

11. azucena

azucena Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.366
    1
    36
    Bij deze twee foto's. Onze woonkamer is zo'n 4 bij 8 meter. Hier staat gewoon al het speelgoed van Quinten, er staat niks in zijn kamer omdat die weer vrij klein is (2x3,5). Er staat voor hem een box en speelgoedkist in het midden van de kamer, een swing bij het raam voor en een speelkleed bij de tv. Ruimte zat voor :).

Buiten de woonkamer om wonen we wel erg klein hoor. Quinten heeft een klein kamertje, wij een slaapkamer waar een twee persoonsbed, ikea pax kast staat en waar nog een plank aan een muur moet komen, maar dat is het dan ook wel. Een keukentje van 2x3, een losse wc, badkamer van 1,5x3 waar ook de wasmachine staat en een nutteloos grote gang van 2x3,5. En nog twee balkonnetjes. Ik mis vooral bergruimte. We kunnen niet meer kasten kwijt zonder het te vol te maken en in de berging staan 2 stellingkasten vol met opslag, 3 fietsen, kinderwagen, buggy, kerstboom en onze snowboarden etc. Past dus ook niks meer bij. En het is jammer dat we drie hoog zonder lift wonen :p. Maar goed, het is voor nog uiterlijk 2 jaar, dus we zingen het wel uit. We wonen hier prima, ruimte genoeg voor ons drietjes!

-Oja, en het is vervelend dat in de winter het wasrek in de woonkamer staat! In de zomer staat deze op het balkon achter, maar dat droogt nu niet. In de gang past hij ook, maar dan staat hij net in de weg bij de voordeur.

De foto's:

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Verslikte mij bijna in mijn koffie zo op de vroege ochtend, thanks! :p:D

Londen, ook erg gaaf! :)

13. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    Stukje woonkamer van ons

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,7 KB
      Weergaven:
      47
  14. A2CA

A2CA Niet meer actief

mooie woonkamers allemaal en erg mooie meubels!

15. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

azucena, wat gaaaaf die speelgoedkist met naam er op! Ik wilde zo ook ff posten maar de foto's die nu op facebook zijn, zijn niet zo mooi. Ik ga binnenkort ff plaatsen.

Veel mooie foto's, leuk om te zien!!

16. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    Leuke woonkamers!

17. A2CA

A2CA Niet meer actief

helemaal niemand meer?

18. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Mijn appartement is niet foto waardig :p Veuls te klein!

19. A2CA

A2CA Niet meer actief

Even een update: Toen straks te horen gekregen dat we het niet geworden zijn, was nog 1 iemand voor. Misschien maar beter ook, want mijn vriend komt thuis met het bericht dat er de laatste weken helemaal geen werk is en het bedrijf binnen enkele maanden failliet lijkt te gaan. Dit zou dan het 3e faillissement in 3 jaar tijd zijn wat hij kwijt raakt.

En omdat hij het grootste inkomen binnen brengt ( enige eigenlijk ) lijkt het ons verstandig om de komende tijd niet meer te reageren op woningen. In 2014 word er nog meer bezuinigd en nu hebben we het goed, ofja goed, we kunnen eten en af en toe leuke dingen doen. Ik wil niet in de schulden raken..

20. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Zo he he hier de beloofde foto's. Het is niet groot maar groot genoeg voor z'n 3tjes :)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina