Wauw mooi zeg! Zou zo mijn inrichting kunnen zijn qua smaak. Ik zal een deze dagen misschien ook eens een foto plaatsen van ons appartement.
Hoi noenoe, Die kleur hebben we laten mengen bij de voordeelshop =) (het is dus geen standaard kleur welke je uit de schappen kunt halen) Als je bij een boumarkt een kleurenkaart pakt zit deze kleur er als het goed is wel tussen. Het is een beetje een klei/grijs- tint. Als je hier naar vraagt bij de boumarkt zullen zij zeker voorbeelden voor je hebben. hoop dat je er iets aan heb!
Hoi kwebbel! Dat ziet er erg gezellig en knus uit. Persoonlijk zou ik misschien wat lichtere kleuren gebruiken omdat het nu wat donker lijkt in je woonkamer (donkere meubels/donkere muren) , maar dat kan natuurlijk ook aan de foto liggen Het Tv-meubel en Dressoir vind ik trouwens echt super mooi!!
Ja mooi die wilden we al lange tijd..., Is idd donker, we hebben ook al zwarte gordijnen. Voorjaar gaan we schilderen
Zelf zou ik ook een ander bankstelsel kopen. Of een twee en drie zits of zo'n hoekbankje met eventueel een losse stoel. Twee losse stoelen oog rommelig en doordat de bank anders is dan de stoelen is het geen eenheid. Door dit op elkaar af te stemmen creëren je meer rust.
De bank heeft emotionele waarde dus die gaat niet weg. Plek voor een 2 en 3 zits is er niet, ook omdat we de speelhoek van dochterlief hebben. Vandaar deze oplossing. Lief dat je meedenkt
Heerlijk om van het voorjaar te schilderen! Dan kun je lekker de ramen open zetten! En dan ruikt alles weer zo lekker nieuw.. Lees dat de bank een emotionele waarde heeft? Leuk om juist de bank als Eye catcher te gaan gebruiken! Als je hem nou wel iets te donker vind, doet een woonkleed wonderen! Maar ook daar moet je maar net van houden!