Hallo meiden, Ik vroeg me eigenlijk af. We hebben het topic voor de babykamertjes. Maar hoe zijn de kamertjes geworden van de grote broer/zus in spé? Is hij/ zij op dezelfde kamer blijven liggen. Of heeft hij/ zij een andere nieuwe kamer gekregen. En hoe hebben jullie deze ingericht? Ik ben nieuwsgierig. Al ideetjes opdoen voor de toekomst
Onze dame heeft een roze kamer... Echt ZO roze dat het licht wat de kamer binnenkomt automatisch meekleurt... Felroze muren, de roze tweenie meubels van de IKEA (ze heten niet echt zo maar de tweenies hebben ook zulke meubels) daar heeft ze dan het bed, de kast en de ladekast van. Verder hangt er nog een roze klambou met een roze opberghanger waar ze dingetjes in kan leggen. Vergeet dan vooral de roze ladekast van hello kitty niet en last but not least, de roze opbergpoef als nachtkastje. En als speelgoed ligt er een roze babybedje bij voor de pop, een roze kinderwagen, roze buggy en een roze prinsessenradio op haar kastje. Ze heeft zelfs een roze PS2 voor het afspelen van de barbie en hello kitty films op haar kamer als ze te vroeg wakker word smorgens. En dan laat ik haar roze plukje haar (die ze perse wilde afgelopen vrijdag bij de kapper en gelukkig uitwasbaar is) haar roze kledingcollectie en dr roze schoenen (incl. roze uggs!) even ter zijde... En als je haar vraagt: S. wat wil je ***** (vul maar in) dan antwoord ze, je raad het al, ROZE! Dus ik wacht nog tot de uitvinding van roze patat en roze broccoli e.d.... ze heeft trouwens ook roze kettinkjes en armbandjes die allemaal stuk voor stuk gepast moeten worden voor ze naar het KDV gaat... heb een echte tuthola... Dat terwijl moeders gewoon het eerste de beste shirt uit de kast grist, een spijkerbroek of trainingsbroek aangooit en naar mn werk stuift... dus van wie ze het heeft...??? geeen idee