osteopaat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Steel, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel

Steel Actief lid

2 feb 2008
    125
    0
    0
    Hoi,

Ons dochtertje is vooral 's avonds erg onrustig. Het zit een beetje tussen darmkrampjes en onrust in. Ze huilt dan en is ontroostbaar.Dit duurt soms wel 1-2 of zelfs 3 uur. Soms gaat het ook een week goed, maar de onrust blijft...Nu hebben we voor deze week een afspraak bij de osteopaat gemaakt. In de hoop dat die ons kan helpen met onze dochter. Heeft iemand (soortgelijke) ervaringen en hielp de behandeling van de osteopaat. ik hoor graag jullie reacties.

Groetjes

2. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Ik ben ook met onze zoon naar een osteopaat geweest. Hij was toen 2 maanden en huilde de hele dag. Was alleen stil als ie sliep. Gek werd ik ervan. Hij bleek vast te zitten in zijn nek en schouders door de bevalling. Is met vacuum gehaald. Na 1 behandeling was het al een stuk beter. Hij ontspande meer en hield zich niet meer zo krampachtig met aankleden.

3. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hoi,

mijn zoontje huilde en huilt nog steeds veel. Heeft ook veel last van z'n darmen. Wij zijn 6x naar een osteopaat geweest. De eerste x verbeterde het wel iets maar daarna niet meer helaas. Succes van de week!

4. misa

misa Niet meer actief

Hier ook best wat krampjes gehad, al kan het vast erger. Toch gewoon naar een osteopaat gegaan, want baat het niet dan schaadt het niet. We zijn 3x geweest en het leek min of meer over!

Succes, ik hoop (en denk) dat het voor jullie ook kan helpen!

Deel Deze Pagina