😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Zo schattig allemaal! ♡ Tweedeopkomst, wat een mooi mannetje zeg! Allemaal mooie kindjes trouwens! Hier 2 foto's van Sara die ik wel leuk vind Die 2e was met haar verjaardag.
@tweedeopkomst wat een knap mannetje zeg! hele mooie ogen. @Soeee ze is zo cute!! Deze foto's van Jaylin vind ik ook erg mooi, vanmiddag gemaakt.
Oo, die foto doet me denken aan dochter rond die leeftijd ook. Vanaf dat ze kon lopen mocht ze van mij zonder toezicht door het hele huis (gelijkvloers) wandelen op ontdekkingstocht. Op de foto kwam ze glunderend/triomfantelijk de woonkamer binnen met haar 'vangst'. Wouw, een pen en bloknote gevonden op mama's nachtkastje, wie het kleine niet eert Tweede foto is haar hap-reflex als baby. Als ze honger had was het 'hap! hap! hap!' tot er een flesje inging. Klein pacmannetje de eerste 4 mnd
Wat een mooie foto's weer van knappe meisjes en jongetjes! Vandaag ook paar foto's gemaakt van ons meisje Bekijk bijlage 452909 Bekijk bijlage 452910
Wat een prachtige kindjes komen er voorbij! ❤️ Dit is m'n lievelingsfoto. Ze was hier pas 24 uur oud. Dat moment... Die geluk en alles overschrijdende liefde die ik toen voelde voor m'n dochtertje... Ik stond uren in het ledikantje verliefd naar d'r kijken.
Wat een lieve en mooie foto's komen hier langs!! Ik heb een heleboel favoriete foto's van ons mannetje... Deze heb ik vandaag getrokken en vond ik best leuk:
@mamavaneenpopje wat een schatje! hele leuke jurkjes btw @Peetiescheetie wat een bos haar heeft jou meisje,heel mooi @Nahla mooie foto, en dat gevoel is idd herkenbaar.. ik wist niet dat je zoooooo verliefd kon worden op je eigen kindje @Kim Wat een lieverdje leuk gedaan zo! Ik wilde deze nog even showen, broer en zus liefde