Voorkeurshouding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marl0es, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marl0es

marl0es Actief lid

29 mrt 2012
    299
    0
    0
    werk met kinderen en we zijn bezig om zwanger te w
    Mijn zoontje van 6 weken heeft een voorkeurshouding fysio is al geweest tips gead maar word er niet beter op... Nu zag ik bij de baby dump delta baby sleep well... Heeft iemand hier ervaring mee?? Moet ik dit weer eerst overleggen met het cb???

Groetjes marloes

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen ervaring mee, sorry...

Maar hoe komt het dat je het idee hebt dat het niet werkt?!

En je MOET niks he.. qua overleggen met het cb. Ze zijn voor advies maar uiteindelijk bepaal je zelf hoe en wat!

3. frouk85

frouk85 Niet meer actief

Mijn zoontje heeft hier ook last van er gebruik af en toe de delta hij bevalt op zich wel maar af en toe draait Vinz toch op zijn rug erin :)

4. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ehm de fysio is er juist toch om tips te geven die werken, dus als de tips die je nu niet hebt gehad niet werken; zeg dat dan en vraag om nieuwe tips!

Geen ervaring met zo'n zijslaapkussen, sorry.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb de zijslaper gebruikt overdag in de box, s nachts nooit (word ook. Afgeraden)... De voorkeurshouding ging pas weg na aantal behandelingen osteopaat..

6. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Mijn ervaring met een voorkeurshouding is dat je juist probeert dat er geen voorkeurshouding meer is.
    Een zijligkussen zorgt ervoor dat je kindje gedwongen wordt op de andere kant te liggen waardoor er aan die zijde meer druk komt en de andere zijde wordt ontlast. Echter hiermee los je het oorspronkelijke probleem (de voorkeurshouding) niet op.