Show de (nieuwe) wintergarderobe van je baby!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door IngeM, 2 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg
    Dit pakje is al voor de winter maar hij past er nu al bijna niet meer in... Ik wacht nog even met kopen tot het wat kouder wordt denk ik.

2. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Heb wel al een winterjas via marktplaats maat 68 gekocht en koop er nog een in maat 74.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik heb alles van beebielove, dit is een kleine greep van wat ik heb, als ik alles neer moet zetten wordt wel erg veel :):)

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hier nog een gedeelte

5. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63

Dank je! Jouw ventje is ook een knapperd hoor! Leuke schoentjes heeft hij aan!

Die longsleeves zijn van Z8, ben er helemaal fan van en nu hij iets langer in een maat blijft hangen mag het ook wel iets duurder.

Tot nu toe is bijna alles van marktplaats geweest, staan zulke leuke bijna nieuwe dingen op!

6. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik koop er ook veel, inclusief speelgoed. Even wassen en t kan door voor een nieuwe ronde. Ik koop alleen geen rompers 2e hands maar verder vind ik t best :) ik vind t wel grappig dat je zegt dat jouw kindje nu langer in 1 maat blijft. Mijn ventje is 3 weken ouder maar die zat iets van twee weken in maat 62 en toen allemaal te krap haha zoefff naar de 68. Echt bizar :) vandaar dat ik niet los durf te gaan haha. (Maar van mij mag hij voorlopig wel even in 68 blijven, hij wordt zoooo snel groot boehhh waar is mijn newborn mini gebleven??)

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

27 aug 2012
    2.019
    172
    63
    Tim zit nu in 62 maar waarschijnlijk zit hij daar maar heel kort in want toen ik van 56 naar 62 ging duurde het ook echt maar 2 weken tot ook die shirtjes goed pas zaten. Ze beginnen nu wat krap te worden dus heb vooral 68 ingekocht. Paar dingen 74 want met 68 gaat hij het toch niet de hele winter redden.

Grappig dat jij ook zo'n marktplaats fan bent!

8. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    Ik koop ook veel via marktplaats! Sommige dingen zijn nog als nieuw, en het is in de winkel allemaal zo duur! Een paar dure en een paar goedkoper dingen zijn toch prettig! En ze groeien er zo hard uit!!

Arvid heeft nu meestal 62, soms 68 dus ik heb vooral 74 ingekocht. De winterjas is 68 naar valt als een 74... Misschien nog een kleinere erbij kopen...

Ik vond nog meer gekochte kleertjes voor de winter... Sommige dingen zijn nog kraamcadeau's haha!

9. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    En deze:

10. IngeM

IngeM Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.590
    0
    36
    Goeree Overflakkee
    En deze nog:

11. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Heerlijk om inspiratie op te doen! Hier nog niet veel gekocht voor de winter, maar ga nu toch maar eens beginnen!

Wel al aantal dingen bij HM gekocht, zal even kijken of ik een compilatiefoto kan maken als meneertje wakker is (want kleding ligt al netjes in zijn kast :)) en net naar de Wibra geweest..wat een leuke collectie!!
    Ik moest mezelf inhouden, maar heb daar tot nu toe 2 truien en 1 vest gekocht.

Wat doen jullie met de winterjas? Mijn mannetje heeft nu maat 74 en heb een leuke jas gekocht bij HM in maat 80. Ik vrees alleen dat ik ook nog een maat 86 nodig heb, of niet? Winterjasje draag je misschien wel van okt t/m maart..?

Dit net gekocht bij Wibra (en gestreepte vestje bij HM), rest volgt nog!

12. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Dat grijze vestje dat eerder voorbij kwam van de wibra vind ik ook superleuk, maar was hier helaas niet meer..!

13. Delta

Delta Niet meer actief

Die spulletjes van beebielove zijn heel leuk!

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Leuke kleertjes allemaal, ik heb eigenlijk nog helemaal niets voor de winter gekocht. Krijg wel een hoop ideeën door dit leuke topic :D

15. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    Wat een leuke kleertjes allemaal!! Ik heb eigenlijk alleen maar 2 borg vestjes van Z8 gekocht. 1 via marktplaats en 1 op de rommelmarkt voor 1 euro! En er is niks mee. Denk dat de verkoopster niet door had dat het een Z8 vest was ;)

Heb in de kast nog een hele stapel 74/80 longsleeves liggen die ik gekregen heb en een aantal zelf gekocht. Ik hoop dat hij even in deze maat blijft want hij is al veel te hard gegroeid in zijn 6 maanden. Deze kleertjes zitten nu precies goed dus ik ben bang dat ik straks toch ook nog 86 mag gaan kopen voor de winter.

16. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kaylen waar heb je dat pakje vandaan?? die is zoooo gaaf:D
    Voor onze knul ook al van alles in huis. Gekregen en tweedehandsjes enz. En zit zowel warm als niet zo warm bij. Die jongen heeft het niet snel koud dus zal hem in huis niet snel dikke trui aan trekken.
    Zag laatst wel leuke combinatie van stoer t shirt en overhemd erover. Zo stoer!

17. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Wat een leuke kleertjes allemaal!

Ik zie dat een aantal van jullie via marktplaats kopen, ik heb daar ook geen problemen mee, maar ik vind het niet spotgoedkoop! Het zijn dan wel merkjes, maar als ik zie dat ze voor een z8 jurkje nog 15 euro willen dan denk ik van laat maar! Daar heb ik een prenatalletje voor en dan wel nieuw... Hebben jullie dat niet of kijk ik gewoon verkeerd?

18. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Gave kleertjes allemaal helemaal mijn stijl ook. De wibra is inderdaad echt super leuk voor jongetjes. hele leuke vestjes en echt de kleuren die je nu veel ziet, dat rode en gele. Ik zal ook eens wat plaatsen.

19. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Leuk topic!

Hoop dat er nog meer meidenfoto's volgen.

Ik durf nog niet zo goed te kopen, had tijdje terug al aantal dingen gekocht maar dat past ze nu, terwijl het er nog veel te warm voor is. Het gaat ook zo snel met de maten, nu maat 74 en denk dat dat niet heel lang gaat duren, broeken loopt ze altijd wel een maatje mee achter.

Heb bij de prenatal laatst wel een leuke winterjas gezien, maar heb mezelf voorgenomen te wachten met kopen tot de mamamazzeldag, dan heb ik mogelijk ook wat meer kijk op de maat voor deze winter.
    krijg er geen plaatje van geplaatst, maar het is de jas onderaan, 2 e van links in de folder op pagina 3.

20. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zara :) (via marktplaats). Leuke naam heeft jouw zoontje trouwens!

Deel Deze Pagina