Zoon gisteren in hema broek z8 shirt nik en nik vest(1e wenochtend op school) dus beetje comforfabel Vandaag lekker kroel en speeldagje dus in broekje van prenatal en shirt hema Bekijk bijlage 588089 Bekijk bijlage 588089 Bekijk bijlage 588090
Nou Frozen is er sinds zijn komst eigenlijk al zo goed als uit En normaal kiest ie wel dingen met dino's haha
Ik zie het. Storend is het niet vind ik Maar ik kan me voorstellen dat als ze recht staan dat beter is voor hem. Mijn nichtje heeft ook een lui oog, haar oog stond altijd naar binnen. Op haar 3e kreeg ze een brilletje (om haar oog te helpen) en zei: "Nu zie ik maar 1 mama en 1 papa!" Bleek dat ze al die tijd dubbel zag, haha.
Aaaah gossie! Nee ook niet zo zeer storend, maar het werd al steeds erger, deed het inmiddels de hele dag door. En als er niets aan gedaan wordt, kan het onherstelbare schade aanrichten en dat willen we niet!
Meiske helemaal blij met dr Skechers Twinkle Toes. Verder niet zo'n boeiende outfit, haha. De schoenen zijn te breed voor dr, dus niet om lang op te lopen. Maar kon dr echt niet mee aankomen ze terug te sturen. Bekijk bijlage 588329 Bekijk bijlage 588330
Haha, mijn dochter wacht al een week op deze schoenen (ze hadden haar maar niet meer) Straks worden ze bezorgd. Erg leuke schoenen!
Aaah wat een moppie zeg❤️ Nog gefeliciteerd meis met de geboorte van jullie dochter ik was je helemaal uit het oog verloren
Hihi ja schattig he! Ze was alleen een stukje fijner als hem Hihi zo’n 5 kilo en donkerder haar. Maar N lijkt ook op L zeg! Wat leuk om te zien!