Ik heb de kniekousen niet gezien want de foto is weg maar kijk is op Aliexpress. Daar heb ik allemaal verschillende kniekousen voor mijn dochtertje vandaan voor nog geen 2 euro en erg goede kwaliteit.
Wij doen ook weer eens mee! Foto 1: blouse Wibra, jeans Aldi, borgvest Z8, schoenen Shoesme. Foto 2: jeans Aldi, shirt Hema, sloffen Baby Dutch. Foto 3: haar prachhhtige K3 jurk, vest H&M, maillot Primark en laarzen Keq. Foto 4: jurk H&M. Van zoon: shirt Hema, jeans Just Small en schoenen Shoesme. Bekijk bijlage 594166 Bekijk bijlage 594167 Bekijk bijlage 594168 Bekijk bijlage 594169
Terstal. @kniekousen, idd superleuk! Maar helaas wil dochter ze niet aan. Die loopt zoals jullie op de foto zien, het liefst altijd op blote voeten, haha. Bekijk bijlage 594186
En Klaasje (Sara) in haar prachhhhtige My Little Pony veegjurk van de C&A met unicorn sloffen van de Primark Bekijk bijlage 594277
Bekijk bijlage 594281 Jurkje Mayoral, maillot Zara, schoentjes Allstars en vestje Hema. Bekijk bijlage 594280 Vestje Tartine et Chocolat, shirtje Petit Bateau, rokje 3 en maillot Zara.
Vanmorgen in een opwelling bij de Zara gekocht, de maillot ( camelkleurig) wilde ze echt nog niet passen. Te warm.
Heerlijk, hou daar wel van! Maar koop het eigenlijk nooit omdat ik zoiets voor school niet praktisch vind
Ik doe ook weer eens mee! Alleen was het vandaag geen goede foto dag Bekijk bijlage 594339 Bekijk bijlage 594340 Bekijk bijlage 594341
Leuk hè, die broeken van de Aldi! Heb hem ook gehaald voor de jongste. En die blouse van de Wibra heeft hij ook.