Super leuk topic! Ik ben altijd benieuwd naar mensen hun smaak naar kledij voor de kleintjes. Dit is momenteel mijn favo combi voor de dochter. T-shirtje van Ducky Beau mini Broekje van Les Bébé’s de Buissonnière Sloefen van Tumble ‘n Dry Bandana van Elodie Details
Op maat/ruim genoeg! Maar binnen no time was de bovenkant van de knoop kapot en het 'touwtje' van de rits. Wellicht gewoon pech. Maar volgens mij is ie ook niet meer te koop?!
Ze staan niet altijd zo dicht bij de tv hoor . Meiden in lekkere sweatjurkjes en oma’s sloffen. Bekijk bijlage 594736
Oh balen haha. Had hem een aantal weken terug zien hangen en door jouw foto moest ik er ineens weer aan denken
Ja denk dat ik gewoon pech heb gehad. De dochter van @Bailief heeft hem ook en volgens mij is er bij haar niets aan de hand!
Toevallig vanmorgen foto gemaakt niet erg charmant maar ach haha Bekijk bijlage 594836 Jasje grote L Hema, uggs en legging Jasje kleine L Primark, een zwarte h&m joggingsbroek en Shoesme
Nee is geen pech! Ik vertel je blijkbaar net niet alles . Hier is het touwtje van de rits ook al heel snel kapot gegaan. Heel irritant. Die knoop gebruikt ze nooit.
Nou zeg. En ik dacht altijd alles te weten! Nee hier ook niet echt, maar die knoop is gewoon afgebroken ofzo, heel raar Bekijk bijlage 594853
Ach zolang je de meest smeuïge dingen maar hoort Wat stom zeg! Slechte kwaliteit. Erg toevallig ook van dat ding bij de rits.