S. vandaag. Heeft vanochtend het rijk voor zich alleen. I. is naar de school en L. naar de psz. Shirtje is van Zara en broekje van Hema. Bekijk bijlage 598334
Vestje Hema, plissé rokje c&a en zwarte maillot. Ik had haar zwarte lak laarzen er onder bedacht maar ze wilde perse haar uggs aan. Bekijk bijlage 598486
Ik vind die vestjes zo leuk ... heb er al een paar keer mee in handen gestaan. En ze zijn zo lekker zacht.
Z8 jurkje, z8 legging, h&m basic vestje en ugg lak laarsjes. Bekijk bijlage 598540 Bekijk bijlage 598542
Bekijk bijlage 598543 Broek en vestje Zara, blouse van Mayoral. Bekijk bijlage 598544 Jurkje Ikks, maillot van Mayoral en schoentjes van Fred de la Brenotiere
Even inbreken hoor, maar volgens mij heb jij best een groot maillot arsenaal? Welke maillots pillen niet?
Oké ga ik daar eens kijken! Was vorige keer bij de Zara, maar daar zat alles bij elkaar gepleurd in bakjes onder de kleding ofzo... Had echt geen zin om daar tussen te gaan graven Toch maar eens aan geloven dus
Ik vind het dus echt een ......site haha En eigenlijk wil ik er gewoon even 1 proberen, voor ik in sla
Vestje weet ik niet. Rokje van de Hema. Ze kan net los staan dus ze is helemaal blij Bekijk bijlage 598810
Hier wat van afgelopen week! Kleuterdochter wilde niet op de foto Zoon z'n haar voor de gein als een balletje (Ik probeer trouwens iedereen te liken, maar als de foto al weg is dan weet ik ook niet wat er stond natuurlijk, dus voel je niet gepasseerd aub ) Bekijk bijlage 599218 Bekijk bijlage 599219 Bekijk bijlage 599220