Haha, wauw hier volgt ze wel "haar maat" bij de Franse en Belgische merken, maar Hema, andere Nederlandse merken en h&m vallen altijd groter uit. Had bij Zalando een truitje van esprit besteld in maat 86 en het past net, dus die heb ik teruggestuurd.
Mijne is pas 7weken dus ben nog niet helemaal thuis in alle maten. Maar merk indd dat alle merken anders vallen! Ze draagt nu alles maat 62. Zit nog een beetje ruim maar heeft ze er ook wat langer van. En ik vind het zo zielig als de broekband wat strakker zit, vind ik ook niet fijn bij mezelf! Ik ken dat merk z8 en bnoisy alleen van hier! En dan indd vooral van @meisje1977! Zijn daar ook winkels van of is dat alleen online?
Ik koop het voornamelijk online. Passen in een winkel vind ik toch vaak een gedoe. Maar er zijn zeker ook stenen winkels die het verkopen. Maar geen specifieke b.nosy winkel. Z8 valt ook wel met bepaalde jurkjes mooi smal trouwens.
Hangjeugd... Ze had net uit een open beker gedronken dus hier en daar een vlek. Bekijk bijlage 611374
Geweldig! Ze is superlief voor haar kleine zusje. ♥ Zo mooi om die twee samen te zien. Hoe gaat het met jou?